וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאוק התחזקה בחלוץ מוכשר, ו"אין מקום לטעויות" נגד בית"ר

אמבוואנה סמאטה, שבעונת השיא שלו כבש 20 שערים בבלגיה, חתם אצל יריבת הירושלמים בקונפרנס ליג שההגנה שלה מעוררת דאגה, אבל "לא יכולה להרשות לעצמה עונה בלי אירופה"

תקציר: בית"ר ירושלים - אפואל ניקוסיה 1:2/ספוכט1

יריבת בית"ר ירושלים במוקדמות הקונפרנס ליג, פאוק סלוניקי, הכריזה היום (שני) על צירופו של חיזוק משמעותי: החלוץ אמבוואנה סמאטה חתם לשנתיים. סמאטה בן ה-30 סיים חוזה בפנרחצ'ה, ואת רוב הקריירה שלו העביר בליגה הבלגית, כאשר בעונת 2019/20 הוא שיחק באסטון וילה מהפרמיירליג. החלוץ מזוהה בעיקר עם גנק, אליה גם הושאל בעונה הקודמת, כאשר לפני ארבע שנים סיים את עונת 2018/19 עם 20 שערים.

בתוך כך, באתר היווני "ספורטדוג" ניתחו היום את מצבה של פאוק לאחר שזו קיימה את כל חמשת משחקי ההכנה שלה לקראת צמד המפגשים עם בית"ר, והמסקנה ברורה: יש בעיות, אבל הסגל הקיים אמור להספיק כדי לעלות שלב.

"רזבאן לוצ'סקו (המאמן) לא קיבל את כל שחקני החיזוק שהיה רוצה אצלו בשלב הזה. פאוק בזבזה המון זמן והרכש הגיע באיחור, אבל המטרה הגדולה הראשונה לעונה הקרובה כבר ניצבת מולה ואין מקום לטעויות. השחקנים שישנם יצטרכו לעבור את המשוכה", כתבו ביוון.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
אמבוואנה סמאטה במדי אנטוורפן. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
אמבוואנה סמאטה במדי אנטוורפן/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

הקבוצה מסלוניקי ספגה תשעה שערים בחמישה משחקי אימון, וישנה הבנה שההגנה רחוקה מהשיא כרגע: "הדרך שבה פאוק ספגה את השערים, והתפקוד שלה בקישור ובחולייה האחורית - אלה הסיבות לדאגה".

כך או כך, כאמור, ללוצ'סקו ושחקניו לא יהיו תירוצים במפגש הכפול עם מחזיקת הגביע הישראלי: "בסגל הזה בהחלט ישנם חורים וחסרונות משמעותיים, אבל הוא מסוגל להעפיל על חשבון הישראלים. אחרי ההדחה נגד לבסקי סופיה בשנה שעברה, פאוק לא יכולה להרשות לעצמה עוד עונה ללא קמפיין אירופי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully