וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הזיכוי: בנז'מן מנדי קפץ לשחק כדורגל, במדי מנצ'סטר סיטי

המגן הצרפתי שזוכה מאשמה במשפט החוזר בתיק האונס, הפתיע כשביקש להצטרף למשחק חובבים באדוויק: "הם לא האמינו. הוא נהנה מכל רגע"

מחוץ לקווים, 16.7/מערכת וואלה!

ימים בודדים אחרי שזוכה מאשמה בעוד מקרים בהם הואשם באונס של שתי נשים ויצא לחופשי, בנז'מן מנדי חזר לבעוט בכדור. הוא אמנם לא חלק מקבוצה אחרי שסיים רשמית את חוזהו במנצ'סטר סיטי בחודש שעבר, אבל הוא לא בזבז זמן והופיע למתחם פיטס בארדוויק, מנצ'סטר, כדי לשחק כדורגל עם כמה חובבים.

"מנדי פתאום הופיע ושאל כמה בחורים אם הוא יכול להצטרף", סיפר אחד הנוכחים על הגעתו של הכדורגלן הצרפתי, לבוש בבגדים של מנצ'סטר סיטי. "הם לא האמינו - לשחק עם כוכב פרמיירליג ואלוף עולם. הוא צחק איתם, נהנה מכל רגע ושמח ללחוץ ידיים בסיום ולחלק חתימות".

המגן בן ה-28 נרכש כזכור ממונאקו תמורת 52 מיליון ליש"ט ב-2017 וחתם אז על חוזה לשש שנים, במסגרתו הרוויח 100 אלף ליש"ט מדי שבוע. החוזה כאמור הסתיים וכעת מנדי מקווה להתניע מחדש את הקריירה באירופה, אם כי עשוי לנחות בסופו של דבר בליגה הסעודית כדי לשקם עצמו גם מבחינה כלכלית אחרי כשנתיים ללא שכר.

במהלך התקופה בה התמודד עם האישומים באונס ושהה בכלא, מנדי נאלץ לסגור את חברת ייעוץ הספורט שלו לאור חובות שלא שולמו וסכנה של פשיטת רגל.

בינואר האחרון זוכה מנדי משישה סעיפי אונס, אבל מכיוון שחבר המושבעים לא הגיע להסכמה בשני מקרים, נערך ביום שישי משפט חוזר שבסיומו הוא שוב זוכה מאשמה. כתב האישום דיבר על אונס וניסיון אונס של שתי נשים - אישה בת 24 טענה שאנס אותה באחוזה שלו באוקטובר 2020 ואישה נוספת טענה שניסה לאנוס אותה והתעלל בה שנתיים קודם לכן.

עם הקראת פסק דין, המגן הצרפתי פרץ בבכי בבית המשפט כאשר חבר השופטים הכריז כי הוא זכאי בסיומו של משפט חוזר שכאמור נמשך בשלושת השבועות האחרונים. בכך מנדי יצא לחופשי אחרי כשנתיים שבהם היה במתקן כליאה ובמעצר בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully