וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כבר שכבתי עם 10,000 נשים": נחשפו פרטים מעבירות האונס של מנדי

התובע במשפט חשף את ההשתלשלות מאירועי האונס וניסיון האונס, כולל מה שאמר המגן למתלוננות: "אחטוף אותך", "רוצה לראות את השדיים שלך"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.6/ספורט1

פרשת בנז'מן מנדי ממשיכה להעסיק את אנגליה, והיום (חמישי) במסגרת המשפט שמתנהל כנגד המגן ששייך למנצ'סטר סיטי, נחשפו בממלכה תיאורים שהציג התובע מהאירועים שבגינם מנדי עומד למשפט.

כזכור, בינואר האחרון אלוף העולם ב-2018 עם נבחרת צרפת זוכה משישה מקרי אונס ומאירוע נוסף של תקיפה מינית, אך בימים אלה הוא עומד למשפט חוזר לאחר שחבר המושבעים לא הצליח להכריע בשני תיקים נוספים - אחד של אונס ואחד של ניסיון אונס.

בנז'מן מנדי, מגן מנצ'סטר סיטי ונבחרת צרפת בבית המשפט. GettyImages
שוב במוקד הסערה. מנדי/GettyImages

המקרה שבו מנדי ניסה לאנוס אישה התרחש ב-2018, כאשר את המתלוננת פגש לראשונה במועדון בברצלונה ל-2017. האישה התיידדה אז עם אדם בשם דיאקו, חברו של מנדי, וכאשר השלושה יצאו לבילוי משותף שנה לאחר מכן ניצל מנדי רגע שבו חברו לא היה במקום ואמר לאישה כי "יחטוף אותה כשדיאקו לא מסתכל".

האישה הבהירה למנדי כי היא מעוניינת ביחסים רק עם דיאקו, ובאותו לילה היא ישנה איתו באחוזה של הכדורגלן. באותו הבוקר מנדי נכנס לחדר השינה שלה בזמן שהתקלחה, כשהוא לבוש בתחתונים בלבד וממשש את איבר מינו. היא ניסתה להתלבש מהר אך מנדי לקח ממנה את הגדים, תפס אותה ואמר לה: "את לא צריכה לפחד, אני רק רוצה להרגיש אותך, לא אעשה לך כלום". לאחר מכן ניסה לאנוס אותה בזמן שהיא אמרה לו להפסיק פעם אחר פעם. לטענת מנדי, הוא הפסיק את המגע עם האישה מבלי שתתבצע עבירה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
בנז'מן מנדי במדי מנצ'סטר סיטי. Visionhaus, GettyImages
הוא בוודאי מתגעגע לימים האלה. מנדי במדי מנצ'סטר סיטי/GettyImages, Visionhaus

האירוע הנוסף שבו מנדי מואשם באונס התרחש באוקטובר 2020, בזמן שאירח מסיבה באחוזתו. הוא נעל את עצמו יחד עם המתלוננת בחדר השינה ולקח לה את הטלפון. האישה אמרה שהיא לא רוצה לקיים איתו יחסי מין, ומנדי השיב כי הוא יחזיר לה את הטלפון רק אם תוריד בגדים: "אני רק רוצה להסתכל עלייך, מבטיח שלא אגע בך. אני רק רוצה לראות את איך את נראית, לראות את הגוף והשדיים שלך".

לאחר שהתפשטתה ונותרה בתחתונים בלבד, מנדי הפיל אותה למיטה ואנס אותה. בזמן שהיא ניסתה להתנגד, מנדי אמר לה כי היא "ביישנית מדי. זה בסדר, אני כבר שכבתי עם 10,000 נשים". המשפט בעניינו של מנדי צפוי להימשך בשלושת השבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully