וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנז'מן מנדי, מגן מנצ'סטר סיטי ונבחרת צרפת, זוכה מ-6 סעיפי אונס

המגן השמאלי יעמוד למשפט נוסף מכיוון שחבר המושבעים לא הגיע להסכמה בשני מקרים בהם מואשם באונס ובניסיון אונס

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.1/ספורט1

בנז'מן מנדי, מגן מנצ'סטר סיטי ונבחרת צרפת, זוכה מאשמת אונס של ארבע נשים ובתקיפה מינית נגד אישה נוספת, כשנתיים אחרי שנעצר לראשונה בחשד שהפך את אחוזתו לזירת פשעי מין.

מנדי בן ה-28 זוכה פה אחד בשבעה סעיפי אישום של אונס ותקיפה מינית לאחר משפט שנמשך כחמישה חודשים בבית המשפט בצ'סטר. הוא כאמור נעצר לראשונה בנובמבר 2020, שוחרר והחקירה נגדו נמשכה עד שנעצר בשנית באוגוסט 2021 וכמובן שמאז שהה במעצר ולא היה חלק מפעילות המועדון, שגם היום לאחר סיום המשפט סירב להתייחס לנושא מכיוון שישנם סעיפים שבהם מנדי עדיין מואשם.

בנז'מן מנדי, מגן מנצ'סטר סיטי ונבחרת צרפת בבית המשפט. רויטרס
בנז'מן מנדי, מגן מנצ'סטר סיטי ונבחרת צרפת בבית המשפט/רויטרס

כעת מנדי יתייצב למשפט נוסף מכיוון שחבר המושבעים לא הצליח להגיע להסכמה במקרי חשד לאונס וניסיון אונס נגד שתי נשים נוספות. מנדי הכחיש בדמעות בבית המשפט כי אנס את אותן אנשים וטען שהן רצו לקיים עמו יחסי מין. הוא גם הכחיש את ההאשמה כי הטריד מינית במטבח ביתו, כפי שהתלוננה אחת הנשים.

בסך הכל הואשם מנדי בשבע עבירות של אונס נגד ארבע נשים, בניסיון לאנוס אישה נוספת ובאישום של תקיפה מינית נגד אישה שישית. גם לואיס סאהה שנעצר והואשם יחד עם מנדי, זוכה בשלושה מקרים בהם הואשם באונס נגד שתי נשים שונות.

במהלך הדיונים גם טען מנדי כי זה "נורמלי לחלוטין" שהוא שוכב עם נשים רבות, לפעמים גם באותו יום וגם עם כאלו שהיו עם חבריו. הוא גם הודה כי היותו כדורגלן מפורסם, אלוף עולם עם צרפת, סייע לו להכיר ולבלות עם נשים רבות שמעוניינות להגיע לביתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully