וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תספק הוכחות לתוקפנות המלטזית, ונאבקת בנאנט על דיאק

13.7.2023 / 11:44

הירוקים ממשיכים לאסוף ראיות לקראת הדיון המשמעתי באופ"א, אבל מבינים שייענשו בחומרה. דיווח: גם הצרפתים רוצים את הסנגלי

שלמה וייס בתכנית "מחוץ לקווים", מהדורת ה-13.7, על העמדת מכבי חיפה לדין באופ"א/צילום: אולפן וואלה!. עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי חיפה מתכוננת לדיון בבית הדין של אופ"א בגין האירועים במלטה. בחיפה יטענו שהאוהדים המלטזים התגרו באוהדים הישראלים ויציגו סרטונים המציגים את אוהדי חמרון ספרטנס מצדיעים במועל יד ומשליכים חפצים ליציע שבו התמקמו הירוקים.

בחיפה יציגו הוכחות לכך שהמועדון מרחיק באופן קבוע מתפרעים ממשחקי הקבוצה, ויביאו הוכחות לכך שלמרות שלא התבקש, המועדון שכר באופן פרטי את חברת האבטחה מטאור כדי למנוע התפרעויות ביציעים. הירוקים מקווים שהטיעונים יעזרו להקל בעונש, אבל ההערכות הן שבית הדין יטיל קנס כספי גבוה ויממש את העונש על תנאי: משחק חוץ ללא קהל.

בינתיים בקבוצה ממשיכים בהכנות לגומלין מול המלטזים כאשר דולב חזיזה צפוי לחזור לעניינים ואולי אף לפתוח בהרכב. בקבוצה החמיאו למאמן השוערים איתי זילפה שלקח על עצמו את עניין המצבין הנייחים וכבר הוכיח עצמו בתרגיל בשער השלישי.

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי, אתר רשמי
מסאי דגו יקבל סוף סוף את החיזוק לו הוא מחכה?/אתר רשמי, מכבי חיפה, אתר רשמי

עוד על מכבי חיפה

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

בטורקיה מדווחים שגם נאנט הצרפתית נכנסה למאבק על הקשר האחורי לאמין דיאק. באתר הטורקי "אג'אנספור" טענו הבוקר (חמישי) כי הירוקים סיכמו עם אנקרגוצ'ו על העברתו של הקשר הסנגלי, תמורת סכום של 3 מיליון יורו כשהטורקים יקבלו גם 20% ממכירה עתידית של השחקן. מאוחר יותר סיפרו שגם הצרפתים הגישו הצעה, מעט יותר נמוכה.

דיאק, קשר אחורי פיזי שנחשב לכישרון גדול, חתום באנקרגוצ'ו עד 2025 עם אופציה לעונה נוספת. בעונה שעברה הוא רשם 32 הופעות בליגה הטורקית וכבש שלושה שערים. בתקשורת הטורקית דווח רק לפני מספר שבועות שקבוצות בליגות בכירות מעוניינות בדיאק בן ה-22.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully