וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרחי למאבק האליפות: מכבי תל אביב רוצה להשאיר את דניאל פרץ

13.7.2023 / 9:21

במועדון קיימו שיחות רבות על השוער והדעה היא שקיים הכרח להשאיר אותו כדי להתמודד על האליפות. נראה שרק הצעת ענק יכולה לשנות את ההחלטה. פרץ יגיע הלילה לספרד אחרי משחק האימון הראשון מול אורלנדו פיירטס (19:00, ספורט2)

מחוץ לקווים עם לירון שרון, 11.7/עורך: זיו שטיינר

מכבי תל אביב נוטה לא למכור את דניאל פרץ הקיץ, אלא אם תגיע הצעת ענק שאי אפשר יהיה לסרב לה. במועדון שוחחו בימים האחרונים על סוגיית השוער וכולם בטוחים שכדי להתמודד בעונה הקרובה על האליפות, צריך להשאיר את השוער המוכשר לעוד עונה לפחות.

לפרץ אין סעיף שחרור בחוזהו, כך שהקלפים נמצאים אצל מכבי תל אביב והיא לא חייבת למכור אותו. יחד עם זה במועדון לא רוצים לפגוע בהתקדמות של שחקנים ולבטח לא רוצים שחקנים ממורמרים לכן רק הצעת ענק גבוהה מאוד, יכולה להוביל להחלטה על פרידה ממנו. על פי מה שמוסרים סוכנים מחו"ל הצעה כזו טרם התקבלה.

קיימות הצעות ומכבי תל אביב מקבלת פניות, אך טרם התקבל הסכום שבשבילו שווה למכבי תל אביב לוותר על השוער. במועדון מסמנים את פרץ לא רק ככוח מקצועי חשוב, אלא גם כדמות בכירה בחדר ההלבשה. כזו שיש לה משמעות מעבר למשחק עצמו.

דניאל פרץ שוער מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
לא רק שחקן מצטיין, אלא גם דמות בכירה בחדר ההלבשה. פרץ/מאור אלקסלסי

עוד בליגת העל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פרץ ימריא הלילה לספרד ויצטרף אל הקבוצה אחרי שקיבל חופש של שבוע בתום יורו הצעירות. הוא יפספס את המשחק הערב (19:00, ספורט2) מול אורלנדו פיירטס הדרום אפריקאית, אבל ישחק בשבוע הבא מול בורנמות' במחנה. לא מן הנמנע שבמכבי תל אביב יערכו איתו שיחה עם הגעתו למחנה כדי להסביר לו את עמדת המועדון לגביו ואת הסיבות בעטיין יש רצון להשאיר אותו עוד עונה אחת לפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully