וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשארים במפה: נבחרת העתודה עלתה לחצי גמר אליפות אירופה

בפעם החמישית ברציפות, ישראל בין ארבע הגדולות ביבשת ביורובאסקט עד גיל 20. ציפר הפציץ 23 נקודות בניצחון 64:75 על גרמניה, וולף ויעקב הוסיפו דאבל-דאבל כל אחד והנבחרת של אלעד חסין רחוקה ניצחון אחד ממדליה

נבחרת העתודה חוגגת ניצחון על גרמניה והעפלה לחצי גמר אליפות אירופה/צילום: איגוד הכדורסל הישראלי. עריכת וידאו: שירן גולן

נדמה שזה כבר הפך להרגל, אבל זה בכלל לא מובן מאליו: נבחרת העתודה של ישראל העפילה היום (חמישי) לחצי גמר אליפות אירופה עד גיל 20 בפעם החמישית ברציפות, בזכות ניצחון 64:75 על גרמניה שקבע כי הכחולים-לבנים יופיעו שוב במעמד שממנו לא נעדרו מאז 2016. בשבת תפגוש ישראל את המנצחת בין ליטא לבלגיה.

הפרש של 20 שעות בין סיום משחק הניצחון הגדול על ספרד לתחילתו של המפגש עם הגרמנים לא עצר את החבורה של אלעד חסין, שלא הראתה סימני עייפות והעמידה עוד תצוגת הגנה מצוינת. ישראל הגבילה את היריבה ל-23% לשלוש (6/26), לצד כמעט 45% לשתיים, וכפתה עליה 25 איבודי כדור.

זו לא הייתה רק עוד הופעה נהדרת של דני וולף, שהמשיך את הטורניר המצוין שלו מבחינה אישית. הפעם גם יובל לוין סיפק את משחקו הטוב ביותר באליפות, ורון ציפר הוביל את ההתקפה עם הידית הקטלנית שלו מרחוק, והשניים הללו הורידו מעט מנטל הקליעה על נועם יעקב, שהתפנה לחלק אסיסטים לחבריו. אחרי שאשתקד נעצר רצף של שלוש אליפויות אירופה בהן ישראל עמדה על הפודיום, הנבחרת רחוקה כעת ניצחון אחד נוסף מהשגת מדליה בפעם הרביעית מחמישה ניסיונות בשש השנים האחרונות - ולנו נותר רק לקוות שלא רחוק היום בו נהיה עדים גם להצלחה גדולה של הנבחרת הבוגרת.

נבחרת העתודה של ישראל חוגגת ניצחון ברבע גמר אליפות אירופה. fiba.com, אתר רשמי
זו כבר מסורת. נבחרת העתודה חוגגת/אתר רשמי, fiba.com

עוד כדורסל ישראלי

צרפת מחכה לנועם יעקב: "ישנו עליו יותר מדי זמן"
מקריי עזב את הפועל תל אביב: "אהבתי כל שנייה שלנו ביחד"
מכבי תל אביב במגעים עם ג'יילן סמית', גם וירטוס בולוניה בעקבותיו


קלעו לנבחרת ישראל: רון ציפר 23 (3/9 ל-3) ו-4 חטיפות, יובל לוין 18 (2/2 ל-3, 5/6 ל-2), דניאל וולף 16 ו-11 ריבאונדים, נועם יעקב 13, 10 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, אופק גול 3, עידו הראל 2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן נבחרת העתודה של ישראל נועם יעקב עם יובל לוין. fiba.com, אתר רשמי
לוין התעלה, ויעקב התפנה לניהול משחק מופתי/אתר רשמי, fiba.com

מהלך המשחק

רבע 1:

לוין פתח את המשחק במהלך של סל ועבירה, ואחרי הטבעה של פרו בצד השני, הפורוורד הישראלי השלים 5 רצופות. ריצ'ארדסון קלע 4 משלו בצד השני, בתווך וולף עלה על הלוח, ציפר ולוין העלו את ישראל ל-6:11 וגרמניה ירדה לפסק זמן ראשון. אנסמינגר שב ממנו עם נקודות, ציפר קלע שתיים משלוש מהקו. אחרי שלוש החטאות ישראליות רצופות בהתקפה אחת, לדמאכר חדר והוריד ל-13:10. יעקב קלע סל ראשון, אבל גרמניה השיבה בשש נקודות בלי מענה וסיימה את הרבע ביתרון 15:16.

שחקן נבחרת העתודה של ישראל, רון ציפר, זורק נגד גרמניה. fiba.com, אתר רשמי
התעורר ברבע השלישי. רון ציפר זורק שלשה/אתר רשמי, fiba.com

רבע 2:

שרודר ולדמאכר הוסיפו כל אחד נקודת עונשין, לפני שיעקב עצר ריצת 0:8 עם סל, ואז ניצל אסיסט של הראל במתפרצת כדי להפוך ל-18:19. וולף דייק בסיבוב נהדר מחצי מרחק, אבל אנסמינגר עם חמש רצופות שלח את חסין להזעיק פסק זמן בפיגור 23:21. וולף תיקן החטאה של עצמו, ואחרי שלשה של לוין הסנטר שוב קלעה שתיים מרחוק כדי לסגור ריצה של 0:7. שרודר צימק, אבל וולף השלים מחצית אדירה עם שלשה על הבאזר - 25:31 כחול-לבן בהפסקה.

ספסל נבחרת העתודה של ישראל חוגג נגד גרמניה. fiba.com, אתר רשמי
ספסל הנבחרת חוגג עוד סל/אתר רשמי, fiba.com

רבע 3:

אסיסט גדול של וולף לציפר הוביל לסל הראשון ברבע, אנסמינגר צלף שלשה שנייה במשחק, אבל ציפר שוב חדר כל הדרך לשתיים יפות ולוין הפציץ מחוץ לקשת - 30:40 לישראל ופסק זמן גרמני. יעקב הגדיל את הפער, שרודר ניסה לעצור מומנטום בשלשה, אבל יעקב קלע מהקו אחרי עבירה בלתי ספורטיבית וציפר ירה לשלוש בדרך ל-33:46. פרו צימק זמנית, ציפר קבר עוד אחת מחוץ לקשת והעלה לפלוס 14. פרו הוסיף לעצמו שתיים מהקו. לוין קלע משם רק אחת, אבל וולף עם שלשה ולאחר מכן סל במתפרצת קבע 37:55. פרו שוב קלע זריקות עונשין, גול דייק רק באחת וראפייקה הוריד ל-56:41 בסיום 30 דקות.

דניאל וולף, שחקן נבחרת העתודה של ישראל, נגד גרמניה. fiba.com, אתר רשמי
שוב הצטיין. דניאל וולף/אתר רשמי, fiba.com

רבע 4:

נקודות של שרודר מהקו נענו בשלוש קליעות של ציפר משם, הגרמני דייק עוד פעמיים אבל הראל ניצל אסיסט מעולה של גול. שרודר רשם עוד נקודה, גול פגע מחצי מרחק. גם ריצ'ארדסון צבר שתי נקודות עונשין, ראפייקה הוסיף אחת, לוין העלה את ישראל ל-49:65. לאגנפלד התחמם פתאום עם ארבע רצופות, ציפר דאג לצנן בשלשה ויעקב הלך לקו כדי להגדיל את הפער ל-16. ציפר תרם עוד מהלך של שלוש נקודות. הגרמנים מזערו נזקים עם עוד 8 נקודות, אבל ישראל חגגה בסיום ניצחון 64:75.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully