וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במגעים עם ג'יילן סמית', גם וירטוס בולוניה בעקבותיו

אחרי נפילת מועמדותו של מתיאוש פוניטקה, הצהובים מנסים להנחית את הגארד האמריקאי ששיתף פעולה עם תמיר בלאט באלבה ברלין. סוכנו בישר הערב על סיום דרכו בקבוצה הגרמנית, וגם סגנית אלופת איטליה מנהלת איתו משא ומתן

החגיגות של מכבי תל אביב בחדר ההלבשה/צילום ועריכת וידאו: דני מרון

הקיץ השקט והרגוע יחסית של מכבי תל אביב נקלע השבוע לסחרור, כשחוזהו של בראיין אנגולה בוטל בגלל הבעיות שהתגלו בבדיקות הרפואיות שעבר. לאחר שהניסיון המהיר להנחית את מתיאוש פוניטקה נכשל, לאור העובדה שהוא בחר בפרטיזן בלגרד, עברו הצהובים לאופציה הבאה - וכעת הם מנהלים שיחות עם ג'יילן סמית'.

סוכנו של הגארד האמריקאי, מישקו רזנטוביץ', הודיע הערב (רביעי) על סיום דרכו של השחקן באלבה ברלין, שבה שיתף פעולה בשנתיים האחרונות עם המצטרף הטרי תמיר בלאט. הוא העמיד אשתקד ממוצעים של 11.5 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים ביורוליג. מכבי אינה לבד במרוץ אחריו: גם וירטוס בולוניה, שנפרדה הקיץ מהגארדים מילוש תיאודוסיץ', איפה לונדברג וניקו מניון, מנהלת איתו משא ומתן.

ג'יילן סמית' במדי נבחרת קרואטיה. Giuseppe Cottini, GettyImages
בין תל אביב לבולוניה? ג'יילן סמית' במדי נבחרת קרואטיה/GettyImages, Giuseppe Cottini

עוד כדורסל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

סמית' (28, 1.93) משחק בעמדת הסקנד גארד, בעוד התחליף האידיאלי לאנגולה - ובעצם, לדארן היליארד שתפס את המשבצת הזו בעונה החולפת - יידרש לתפקד גם כסמול פורוורד. בקבוצה מאמינים כי לאור חוזקו הפיזי ומשחק ההגנה המצוין שלו, הוא יוכל להשלים את ווייד בולדווין ולורנזו בראון, ולהעמיד יחד איתם שלישיית גארדים שתוכל לשחק בצוותא.

מלבד סמית', במכבי עדיין מחפשים שחקן פנים מוביל לקו הקדמי. לאחר שהמועדון הודיע לאלכס פויתרס כי לא יממש את האופציה עליו לעונה נוספת, הוצע לו חוזה מקוצץ - אך בצוות המקצועי מחפשים בינתיים שחקן שיוכל לתפקד כפאוור פורוורד. האלופה צפויה לפתוח את העונה עם שבעה זרים (בראון, בולדווין, סמית' או גארד אחר, בונזי קולסון, ג'יימס ווב, ג'וש ניבו ופויתרס או שחקן פנים אחר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully