וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבה ברלין נפרדה מתמיר בלאט: "הוכיח שהוא ברמת יורוליג"

הקבוצה הגרמנית הודיעה על עזיבת הגארד שישוב לישראל ויחתום במכבי תל אביב: "הוא היה אסיר תודה כלפינו על האמון בו"

מחוץ לקווים עם לירון שרון, 11.7/עורך: זיו שטיינר

אחרי שיובל זוסמן עזב את אלבה ברלין וחתם בהפועל ירושלים, היום (שלישי) הקבוצה הגרמנית נפרדה באופן רשמי גם מהישראלי השני שלה - תמיר בלאט. עם זאת, בעוד זוסמן עבר ללבוש אדום, הפרידה מבלאט היא לקראת חתימה שלו במכבי תל אביב, שם הוא ינסה להשתלב בקו האחורי של עודד קטש שכולל את לורנזו בראון, ווייד בולדווין וג'ון דיברתולומיאו.

"אני מאחל לתמיר את הטוב ביותר בצעד הבא שלו", אמר הימאר אוחדה, המנהל המקצועי של אלבה, "בשנתיים שלו איתנו הוא עבד קשה מאוד כדי להראות שהוא יכול להתחרות ברמת יורוליג. בעונה שעברה הוא הוכיח שהוא מסוגל לעמוד באתגר. הוא היה אסיר תודה כלפינו על האמון שלנו בו. אני שמחים מאוד על כך, וכעת הוא יוכל להמשיך ולהוכיח את עצמו במקום הבא".

שחקן אלבה ברלין תמיר בלאט מול שחקן פנאתינייקוס יורגוס פאפאיאניס. מתוך האתר הרשמי של אלבה ברלין, אתר רשמי
מצהוב אחד לאחר. תמיר בלאט/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של אלבה ברלין

בקיץ 2020 חתם בלאט על חוזה לשלוש שנים באלבה ברלין, אך בעונה הראשונה הושאל להפועל ירושלים שבמדיה שיחק בשנים שלפני החתימה על החוזה. בשנתיים האחרונות שיתף פעולה בגרמניה עם זוסמן וצבר ניסיון ביורוליג, כאשר הוא יקווה שזה יעזור לו לצבור דקות במפעל גם בקו האחורי העמוס של הצהובים. בעונה החולפת הוא לא הצליח לזכות בתארים עם אלבה, אך בעונתו הראשונה בברלין זכה בדאבל הגרמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully