וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באירופה בחרו צד בעימות: "ממתי שירת 'פלסטין' היא פרובוקציה?"

בספרד טענו ש"אוהדי מכבי חיפה השליכו חפצים מכל הבא ליד", באיטליה מצאו תירוץ משונה לשירים הפרו-פלסטינים של המלטזים, ובסרביה יודעים: "אופ"א תיתן עונש חמור". הכדורגל הישראלי שוב בכותרות ברחבי היבשת - אבל הפעם מהסיבות הכי לא נכונות

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:4 על חמרון ספרטנס והבלגן ביציעים במלטה/ספורט1

מכבי חיפה עושה כותרות באירופה - ומהסיבות הלא נכונות. למרות הניצחון החלק 0:4 אמש (שלישי) על חמרון ספרטנס במלטה, בתקשורת ברחבי היבשת התמקדו בעיקר באירועים החריגים ביציעים, ובעימות בין מחנות האוהדים שגרם לעצירת המשחק למשך יותר מחצי שעה.

בסרטונים מהיציעים נראים אוהדי מכבי חיפה משליכים אבוקות לתוך יציע המשפחות של אוהדי חמרון, ככל הנראה בתגובה לקריאות פרו-פלסטיניות מצד המלטזים. "זה היה יכול להסתיים בטרגדיה. רק במזל אף אחד לא סיים את התקרית הזו עם פציעה קשה", כתבו בתקשורת הפורטוגלית.

עימות בין אוהדי מכבי חיפה לאוהדי חמרון ספרטנס. מתוך טוויטר, צילום מסך
תמונות חריגות, תגובות צפויות. העימות ביציעים/צילום מסך, מתוך טוויטר

ב"מארקה" דיווחו בהרחבה על התקרית, והזדהו בעיקר עם צד אחד. "התחלה רעה מאוד לעונה בליגת האלופות", קראה הכותרת, "האוהדים הישראלים זרקו חפצים מכל הבא ליד לעבר היציע של אוהדי המארחת, וגרמו לעצירת המשחק. אבוקות שהשליכו לכר הדשא וליציעים, היוו סכנה מוחשית לשחקנים ולאוהדים, אבל בסוף המלטזים הם אלה שהואשמו בפרובוקציה!". ב"מונדו דפורטיבו" תהו, למשל, "ממתי קריאות 'פלסטין' נחשבות לפרובוקציה, ומדוע מדובר בקריאות שמעוררות תגובה כל כך קיצונית".

ב"גול איטליה", למשל, ציינו ש"אוהדי חמרון שרו שירים פרו-פלסטינים שהרתיחו את הישראלים", אבל נתנו לכך הסבר ביזארי. "עם או בלי קשר לקריאות ביציע", ציינו שם, "הכינוי של הקבוצה היריבה של חמרון, ואלטה FC, הוא 'הפלסטינים'. יכול להיות שבסך הכל הייתה כאן אי בנה, והמלטזים התכוונו להקניט את היריבה הישירה שלהם?".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
העימות בין אוהדי חמרון ספרטנס למכבי חיפה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שחקני הקבוצות מנסים להרגיע את הרוחות ללא הועיל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ב"טלגרף" הסרבי דיווחו גם כן על ההתרחשויות החריגות, וחרצו: "אחרי פארסה כזאת, בטוח שאופ"א תגיב בעוצמה. חיפה וחמרון יספגו עונשים כבדים".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully