וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו פאני לא שותף בפרנצווארוש, ניצחון לפדידה ולובליאנה באלופות

הקשר נותר על הספסל ב-0:0 של אלופת הונגריה באיי פארו בסיבוב המוקדמות הראשון, בכורה מוצלחת לאקס הפועל חדרה ב-1:2 על אלופת לטביה. הפסד מפתיע ללודוגורץ בקוסובו

אוהדי מכבי חיפה משליכים אבוקה ליציע של חמרון ספרטנס/ספורט1

לא רק מכבי חיפה שיחקה הערב (שלישי) בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות, אבל בניגוד לאלופת ישראל שלמרות המהומות במלטה השיגה את שלה עם ניצחון קל, אלופות אחרות הופתעו כהוגן במשחק הראשון של העונה.

הראשונה שסיימה בתוצאה מפתיעה היא פרנצווארוש, אלופת הונגריה שלא הצליחה לנצח באיי פארו את האלופה המקומית קלאקסוויק. השתיים נפרדו ב-0:0 והרכש החדש של ההונגרים, מוחמד אבו פאני שנרכש ממכבי חיפה, ישב על הספסל ולא שותף, יקווה לערוך את הבכורה שלו בגומלין בשבוע הבא.

מוחמד אבו פאני, פרנצווארוש. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
הבכורה כנראה בשבוע הבא. אבו פאני/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

הפתעה גדולה הרבה יותר נרשמה בקוסובו, שם האלופה המקומית בלקני הדהימה 0:2 את לודוגורץ הבולגרית ועשתה צעד מאוד משמעותי אל עבר העפלה לסיבוב המוקדמות השני. בלקני התמודדה בשנה שעברה בשלב הבתים של הקונפרנס ליג - בעונתה הראשונה במפעל אירופי - אבל שם ניצחה רק את סיבאספור ואם תדיח את לודוגורץ זה בהחלט יהיה השיג השיא של המועדון. בלודוגרץ נעדר דני גרופר הפצוע, אבל ישראלים שכן נטל וחלק במפגש היו ששת אנשי צוות השיפוט, בראשם גל לייבוביץ'.

ישראלי שכן שיחק הערב וגם היה היחיד שניצח זהו סער פדידה, שבחודש שעבר סיים את דרכו בהפועל חדרה וחתם באולימפיה לובליאנה הסלובנית. פדידה עלה מהספסל בדקה ה-76 בניצחון 1:2 על ולמיירה הלטבית. בשבוע הבא כאמור ייערכו משחקי הגומלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully