וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רויזמן ונדיר ערכו בכורה, הפועל ירושלים ניצחה 2:3 את בני יהודה

11.7.2023 / 11:21

הקבוצה של זיו אריה סימנה וי לפני היציאה למחנה האימונים בפולין. אגבדיש, זדה וביטון כבשו, המצטרפים החדשים קיבלו דקות ראשונות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.7/ספורט1

הפועל ירושלים רשמה הבוקר (שלישי) ניצחון 2:3 על בני יהודה במשחק ההכנה האחרון שלה לפני היציאה למחנה האימונים בפולין. עומר אגבדיש, איתי זדה ואופק ביטון כבשו לזכות הירושלמים במשחק שנערך בשכונת התקווה. המצטרפים הטריים אור רויזמן ואופק נדיר, קיבלו דקות ראשונות בקבוצה.

הרכב הפועל ירושלים: אדבאיו אדליי, אלוז' יאו, אונדז'יי באצ'ו, עמית גלזר, מקס גרצ'קין, עומר אגבדיש, סדריק דון, איינאו פרדה, אור רויזמן, איתי זאדה, אופק ביטון.

נכנסו כמחליפים: נדב זמיר, אייל אינברום (נבחן) אווקה אשטה, כרם זועבי, אמיר אריאלי, יוראי מליח, אופק נדיר, תומר אלטמן, עודד צ'קול (נבחן), ליאור קאסה, פלג חמני, עידו אלמישלי (נבחן), גולן בני, רז יחזקאל.

תומר אלטמן, הפועל ירושלים. באדיבות הפועל ירושלים, אתר רשמי
נכנס כמחליף. תומר אלטמן/אתר רשמי, באדיבות הפועל ירושלים

הקבוצה הודיעה מוקדם יותר היום על החתמתו של המגן השמאלי אופק נדיר. השחקן בן ה-24 ששיחק בשנים האחרונות בהפועל עפולה, חתם לעונה עם אופציה לשנתיים נוספות, ואמר: "אני שמח להגיע למועדון גדול, עם עבר, הווה ועתיד מבטיח. מחכה לפגוש את האוהדים בטדי, ומצפה מעצמי למקסם את היכולות כדי לעזור לקבוצה. יאללה הפועל!".

נדיר שיחק בקבוצות הנוער של מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה, ורשם 28 הופעות בנבחרות הנערים והנוער השונות (U16-19). הוא לא מצא את מקומו בקבוצת הבוגרים של קרית שמונה ובארבע השנים האחרונות שיחק בהפועל עפולה מהליגה הלאומית. נדיר ייאבק על עמדת המגן השמאלי עם שחקן נוסף שהגיע לאחרונה להפועל ירושלים: מקס גרצ'קין.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
שחקן הפועל עפולה, אופק נדיר. דני מרון
בדרך להופעת בכורה בליגת העל. נדיר/דני מרון

עוד כדורגל ישראלי

הפועל ירושלים קרובה מאוד לצירוף שני זרים חדשים: החלוץ האסטוני ראונו סאפינן ושחקן הכנף הברבודי, תיירי גייל. לאחר מכן יהיו רשומים בקבוצה שישה זרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully