וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושלם עם סימני שאלה: רשימת הסוגיות שמטרידות את מכבי תל אביב

10.7.2023 / 9:00

יש לה ששה זרים, צוות מקצועי סגור ותחושה שהמועדון עמד ביעדים, אבל מכבי תל אביב עדיין בחוסר ודאות: מה יקרה אם פרץ יעזוב, סוגיית עתידם של גיאגון ויובאנוביץ', האיזרוח של סבוריט ושאלת החלוץ. מה שבטוח: הציפיות שוב עלו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.7/ספורט1

עם ההודעה של מכבי תל אביב אתמול (ראשון) על צירופם הרשמי של עוזר המאמן הבכיר דייב סארצ'אן ומאמן השוערים גרהאם סטאק, הצליחו במועדון לעמוד במרבית היעדים שלהם ביום הראשון של מחנה האימונים בספרד. השניים עדיין לא נחתו במדריד, אבל אם בעונות שעברו מכבי תל אביב לקחה את הזמן, סגרה מאמנים באיחור וצירפה שחקנים עמוק בתוך המוקדמות לאירופה, קיץ 2023, בכל הקשור להכנה, הוא על פניו מושלם. וזה בדיוק העניין. כי יש למכבי תל אביב אמנם שישה זרים חתומים, יש לה רשימת שחקנים שהיא לא מעוניינת בהם, יש לה ישראלים שחתומים עוד מהעונה הקודמת - ובכל זאת יש עוד לא מעט סימני שאלה גדולים עמם תתמודד הקבוצה בשבועות הקרובים.

דניאל פרץ, שוער מכבי תל אביב. אריאל שלום
לא יעמדו בדרכו, אבל מי יחליף אותו? פרץ/אריאל שלום

הראשון הוא דניאל פרץ. על פניו פרץ חתום ואין לו גם סעיף שחרור, כך שהוא אמור להמשיך, אבל גם במכבי תל אביב מיישרים קו עם הרצון שלו להתקדם לאירופה, בטח אחרי טורניר יורו הצעירות האחרון ולנוכח העובדה שהוא מחזיק בדרכון גרמני. סוכנות השחקנים האנגלית בייס מטפלת בשוער והיא מחפשת עבורו קבוצה. שמו כבר הוזכר בכמה קבוצות ובתוכן אוניון ברלין וקבוצות אחרות בגרמניה ובצרפת ואם מכבי תל אביב תקבל הצעה בסכומים שאוסקר גלוך נמכר, היא לא תעמוד בדרכו. במידה שכך יהיה ופרץ יימכר, מכבי תל אביב תצטרך לעבור לתכנית מגרה ותהיה חייבת לצרף שוער במקומו. שמות של שוערים יהודים נמצאים ברשימה, אבל ההערכה היא שיילכו על שוער זר לצד רועי משפתי שיכול בקלות לעמוד בין הקורות עד שהקבוצה תסתדר על שוער נוסף.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ג'ורג'ה יובאנוביץ', שחקן מכבי תל אביב חוגג. מאור אלקסלסי
מוכן לשידרוג, אבל מי ישחק במקומו בחוד? יובאנוביץ'/מאור אלקסלסי

כאן נכנסים סימני השאלה סביב ג'ורג'ה יובאנוביץ' ופארפה גיאגון. לגבי הראשון מכבי תל אביב לגמרי בעניין של מכירה. הסוכן של יובאנוביץ' מחפש לו קבוצה בחו"ל וגם מכבי תל אביב מסייעת. שנה וחצי אחרי שנרכש ב-1.9 מיליון יורו מצ'וקריצ'קי הסרבית, יובאנוביץ' רוצה לקפוץ מדרגה בטח לנוכח העובדה שהוא כבר בסגל נבחרת סרביה והשם שלו מוכר הרבה יותר. לידס יונייטד הביעה עניין וגם קבוצות אחרות בתמונה, אבל עדיין אין עסקה. מכבי תל אביב תבקש עבורו לפחות 4 מיליון יורו ואחוזים ממכירה עתידית. מכירה של יובאנוביץ' תפנה כאמור מקום לעמדת שוער זר אם פרץ יעזוב, או שמכבי תל אביב תחפש שחקן בתפקיד אחר כי את משבצת החלוץ השני היא מייעדת לדור תורג'מן. במערך בו רובי קין צפוי לשחק. אותו 3:3:4 שונה מהמערך בו היא שיחקה בעונה שעברה יש גם כך מקום לחלוץ אחד וכשיש לה בסגל גם את יונתן כהן ואיילון אלמוג, מכבי תל אביב לא באמת צריכה עוד חלוץ זר.

פארפה גיאגון מכבי תל אביב. אריאל שלום
על המדף, תלוי בהצעה. גיאגון/אריאל שלום

גם גיאגון כאמור על המדף ובסביבתו מדברים על אפשרות שיימכר. מכבי תל אביב לא תעמוד בדרכו, בטח אחרי צירוף מילסון, אבל גם במקרה הזה אין לקשר סעיף שחרור וההצעות ייבחנו היטב על פי גובהן.

סימן השאלה הרביעי הוא בנוגע לאנריק סבוריט. איזרוחו כבר היה אמור להתבצע, אבל בינתיים משרד הפנים הקים ועדה לבחינת איזרוח זרים וסבוריט כמו מכבי תל אביב ונבחרת ישראל שמחכה לו, נתקעו בין הכסאות לשולחן. במידה שהוא יקבל את האזרחות עד סגירת החלון הקרוב, מכבי תל אביב תוכל לצרף זר במקומו והסגל שלה עוד יותר יתרחב.

עד שזה יקרה, יש למכבי תל אביב סגל מלא והפנים למשחקי האימון הקרובים ולגביע הטוטו בעוד עשרה ימים בטרנר מול הפועל באר שבע. הציפיות הן אמנם לא כפי שהיו לפני שנה כאשר ולדאן איביץ' חזר ואיתו ערן זהבי, דור פרץ ויונתן כהן, אבל לנוכח השינויים הגדולים במכבי חיפה, והעובדה שבמשך שלוש שנים האליפות ירוקה, הרעב בבלומפילד עצום והדרישה לתואר ברורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully