וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה על מינויו של דייב סארצ'אן לעוזרו של רובי קין

9.7.2023 / 19:05

הצהובים אישרו כי האמריקאי בן ה-69 מצטרף לצוות המקצועי בתור העוזר הבכיר, בעברו שימש כמאמן הזמני של נבחרת ארה"ב. מאמן השוערים גרהאם סטאק חתם גם כן

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.7/ספורט1

מכבי תל אביב נחתה הבוקר (ראשון) במדריד והחלה את מחנה האימונים שלה לקראת העונה הקרובה. הקבוצה תמשיך מחר למרבייה, שם גם תקיים את שני משחקי ההכנה שלה לקראת משחקי מוקדמות הקונפרנס ליג, ביום חמידי מול אורלנדו פייטרס מדרום אפריקה וביום ראשון הבא נגד בונרנמות' מהפרמיירליג האנגלית.

במדריד יפגשו שחקני הקבוצה לראשונה את עוזר המאמן החדש דייב סארצ'אן שעל מינויו הודיעה היום מכבי תל אביב בתור עוזר המאמן הבכיר. יחד איתו יגיע גם מאמן השוערים גרהאם סטאק, שגם כן חתם והצטרף למועדון.

אז מי הם אנשי הצוות החדשים? סארצ'אן מונה לתפקיד עוזר המאמן הבכיר ויעבוד לצידם של המאמן הראשי רובי קין והעוזר השני רורי דלאפ. האמריקאי בן ה-69 עבד לאחרונה כמנג'ר והמנהל הטכני של נבחרת פורטו ריקו (2021-2022) ובשתי קדנציות בהתאחדות האמריקאית כעוזר המאמן ומאמנה הזמני של נבחרת של ארה"ב (1999-2002 ו-2017-2018). סארצ'אן אימן בעברו במועדונים ובמכללות בארה"ב כמו מכללת צפון קרולינה, וזכה בתארים עם קבוצות ה-MLS לוס אנג'לס גלקסי, שיקגו פייר ודי.סי יונייטד.

דייב סארקאן עוזר מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
עוזר נוסף לצוות של רובי קין. סארצ'אן/אתר רשמי, מכבי תל אביב

סטאק, שמצטרף מקולצ'סטר יונייטד מהליגה הרביעית באנגליה, החל את העונה שעברה כמאמן השוערים של קרדיף סיטי מהצ'מפיונשיפ, אך בעקבות שינוי בעמדת המאמן נאלץ לעזוב. לפני לכן עבד במשך ארבע שנים בווטפורד כמאמן השוערים של הקבוצה הבוגרת ואחראי על השוערים במחלקת הנוער של המועדון. תוצר מחלקת הנוער של ארסנל, סטאק ערך מספר הופעות בודדות עבור התותחנים וקרוב ל-350 הופעות במהלך קריירת המשחק שלו במהלכה ייצג את הנבחרת הצעירה של אירלנד בשבעה משחקים בין לאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully