וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים מעריכים: אספרייה לא יחזור לארץ עם הקבוצה מבולגריה

10.7.2023 / 9:07

במועדון מאמינים כי צסק"א סופיה והשחקן ישלמו את הפיצוי אותו דרש ברק אברמוב והסאגה תסתיים. מולדר וקורסיה עשויים לחתום, עדיין אין הצעה חדשה על ניקולאסקו

תקציר: בית"ר ירושלים - אפואל ניקוסיה 1:2/ספוכט1

בבית"ר ירושלים הייתה שביעות רצון ממשחק האימון נגד אפואל ניקוסיה אתמול, שהסתיים בניצחון 1:2. במועדון יקבלו החלטות סופיות לגבי הנבחנים רק לאחר המשחק השלישי במחנה נגד סטיאווה בוקרשט, אך כרגע הרצון הוא להחתים לפחות את אחד מהבלמים, מיכאל מולדר או עומר קורסיה, שעל הפרק גם האפשרות להחתים את שניהם, כאשר קורסיה מתורגל גם כמגן ימני באימונים ובמשחקים. ללא קשר, הקבוצה תצרף בלם זר, אלא אם האופציה של איתן טיבי תעלה שוב על הפרק.

בנוגע לדנילו אספרייה, במועדון העריכו כי הוא לא יחזור לארץ מהמחנה בבולגריה וכי השחקן וצסק"א סופיה ישלמו את הפיצוי אותו דורש ברק אברמוב, היות והשחקן לא מעוניין להישאר במועדון. בבית"ר לא מוכנים לפיצוי של פחות מ-200 אלף יורו, כאשר גם הרעיון לבוא לקראת השחקן ירד מהפרק בעקבות התנהלותו בשבועות האחרונים.

דנילו אספרייה בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
בירושלים מעריכים שהוא יעזוב. אספרייה/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

טרזייה תומא מתאמן בשלב זה בבית וגן, כאשר ההכרעה בנוגע לנבחן הקונגולזי סימון אנסנה קשורה גם אליו, מכיוון שהשניים משחקים על אותה המשבצת. בבית"ר מרוצים עד עתה מהטיפול של הקונגולזי בכדור אך לא סגורים על היכולת הפיזית שלו כקשר אחורי ולכן לא מקבלים החלטה בעניין.

כמו כן, יון ניקולאסקו ממשיך עם הקבוצה בשלב זה. נציגיו דיברו לאחרונה כי ראקוב הפולנית תגיש הצעה משופרת בסכום של 1.1 מיליון יורו, אך עד עתה לא התקבלה הצעה כזאת ובבית"ר לא ישחררו אותו בסכומים שהוצעו עד כה. בנוגע למאוויס צ'יבוטה, בבית"ר הבהירו כי ישמחו להיכנס למו"מ לגביו אם המספרים יהיו ריאליים, כמו במקרה דור מיכה, אך זה לא המקרה עם צ'יבוטה בשלב הזה לפחות, כאשר השחקן מרוויח כ-350 אלף יורו בחיפה לפני מענקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully