וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים בשיחות מתקדמות עם שחקן הכנף תיירי גייל

10.7.2023 / 8:38

הקיצוני של נבחרת ברבדוס שיחק בדילה גורי הגאורגית בעונה החולפת, ואמור להשלים את חוליית ההתקפה יחד עם ראונו סאפינן האסטוני שסיכם. השניים יחליפו את וויליאם טוגי וג'ורדן בוטאקה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.7/ספורט1

הפועל ירושלים בדרך לצירוף שחקן כנף: האדומים-שחורים בשיחות מתקדמות עם תיירי גייל בן ה-21, יליד ברבדוס שמשחק בדילה גורי הגאורגית. גאלה שיחק בעבר בהונבד ההונגרית ומשם עבר לדילה גורי, כאשר בעונה האחרונה הוא כבש תשעה שערים ובישל עוד חמישה. הוא משחק בעיקר כקיצוני שמאלי ויכול לתפקד גם כחלוץ. בנבחרת ברבדוס יש לשחקן שבע הופעות, בהן כבש שער אחד.

במקרה שגאלה יצטרף הוא ישלים את חוליית ההתקפה יחד עם שחקן נוסף שסיכם, חלוץ נבחרת אסטוניה ראונו סאפינן. שחקנה של פיאסט גליביצה הפולנית הבקיע ארבעה שערים ב-25 הופעות במדי קבוצתו בעונה החולפת, כאשר בשורות נבחרתו יש לו 12 שערים ב-53 הופעות ובנוסף בעברו היה מלך השערים של הליגה האסטונית.

תיירי גייל. Laszlo Szirtesi, GettyImages
תיירי גאלה במדי דילה גורי/GettyImages, Laszlo Szirtesi

עוד כדורגל ישראלי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אם השניים יחתמו, הם למעשה יחליפו את וויליאם טוגי וג'ורדן בוטאקה שעזבו את הקבוצה. חשוב לציין כי הקיץ איבדה הפועל ירושלים את השחקן הטוב ביותר שלה, גיא בדש, כאשר במקרה זה הקבוצה מקווה לצרף בהשאלה שחקן משמעותי ממכבי תל אביב במקומו, והמועמדים הם אילון אלמוג או מתן חוזז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully