וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה נחתה: "לא נתנו לנו סיכוי, התעלינו כל פעם מחדש"

אחרי הבטחת המקום באולימפיאדה וההגעה לחצי גמר יורו הצעירות שחתם קיץ קסום לכדורגל הישראלי, הנבחרת שבה הביתה עם חולצות עליהן נכתב: "ביחד הכל אפשרי, נתראה בפריז". גיא לוזון: "השחקנים עדיין לא מיצו את הפוטנציאל, הדרך ארוכה"

הנבחרת הצעירה נחתה בישראל אחרי הישג השיא ביורו/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: אביעד בללי

הקיץ של 2023 ייזכר לעוד הרבה שנים בכדורגל הישראלי. אחרי שנבחרת הנוער סיימה במקום השלישי בהופעתה הראשונה אי פעם במונדיאליטו, הנבחרת הצעירה עשתה היסטוריה משלה והגיעה לחצי גמר יורו הצעירות - מה שהבטיח לה את המקום במשחקים האולימפיים בקיץ הבא לראשונה מזה 48 שנה. הלילה (בין חמישי לשישי), יממה לאחר ההפסד 3:0 לאנגליה בחצי הגמר בגאורגיה, הנבחרת של גיא לוזון נחתה בישראל לקבלת פנים חגיגית בטרקלין פתאל בנתב"ג.

קבלת הפנים של נבחרת ישראל הצעירה. לירון מולדובן
קיץ לפנתיאון. קבלת הפנים לנבחרת הצעירה/לירון מולדובן
דניאל פרץ. לירון מולדובן
התקבלו כגיבורים. דניאל פרץ/לירון מולדובן
גיל כהן, שחקן נבחרת ישראל הצעירה. לירון מולדובן
הקפטן. גיל כהן/לירון מולדובן
אוסקר גלוך. לירון מולדובן
כעת הוא חוזר לזלצבורג. גלוך/לירון מולדובן
רוי רביבו. לירון מולדובן
קיץ של שני חצאי גמר. רוי רביבו/לירון מולדובן

יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ אמר: "להיות בחצי הגמר ולראות אותם שפופים ומאוכזבים על זה שלא העפילו לגמר מראה מאיזה חומר קורצו, לאן יכולים להגיע, העתיד הוורוד של הכדורגל עם ההישגים מהקיץ האחרון. כשילדים רואים את ההישגים הם שואפים ורוצים להיות חלק מזה, ולהתקדם כמוהם. הם מודל לחיקוי עבור כל ילד ונער שרוצה להיות שחקן כדורגל. שתי הנבחרות גרמו לקיץ עמוס וחסר תקדים בחודשיים האחרונים. מקווים שהנבחרת הבוגרת תעלה ביורו כך שבקיץ הבא יהיה לנו את גרמניה ופריז".

"רואים את החיבור והמחויבות שיש לכם, לא פשוט לעשות זאת בצורה כזו טובה ומקצועית", המשיך זוארץ, "אני גאה להיות חלק מתוך ההישגים המדהימים האלה. תמשיכו כך, תובילו את הכדורגל הישראלי ואת עצמכם להישגים".

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל. לירון מולדובן
מביט לשנה הבאה. שינו זוארץ/לירון מולדובן
גיא לוזון, מאמן הנבחרת הצעירה. לירון מולדובן
גדול הישגיו. גיא לוזון/לירון מולדובן

המאמן גיא לוזון אמר: "השחקנים הם העניין פה, הם הביאו את התוצאות והיו טובים. הם עדיין לא מיצו את הפוטנציאל שלהם, הוא עדיין גבוה, יש להם עוד דרך ארוכה, הם יעבדו קשה וימשיכו להצליח. תודה לכולם וניפגש בפריז".

כל שחקני הנבחרת לבשו חולצות עם הכיתוב "ביחד הכל אפשרי, נתראה בפריז 2024", והקפטן גיל כהן אמר: "המון לא נתנו לנו סיכוי לעלות ליורו, מתחילת קמפיין המוקדמות היינו נבחרת מאמינה ולכולם יש חלק גדול בזה. כל פעם התעלינו על עצמנו מחדש, בפלייאוף מול אירלנד ובשלב הבתים. עשינו היסטוריה ודברים בלתי צפויים, רוצה להודות לכל אחד פה, מהשחקן ואיש הצוות הראשון ועד האחרון. נפלה בחלקי הזכות להיות קפטן, זו התרגשות אדירה בכל פעם מחדש לשיר את ההמנון".

גיבור נוסף של הנבחרת, דניאל פרץ, הוסיף: "קיבלנו הגרלה מאוד קשה ולא באמת נתנו לנו סיכוי. האמנו מהרגע הראשון עם עזרה גדולה של גיא והצוות. זו חבורה מדהימה והיינו תקופה ארוכה ביחד. מעבר להישגים, אני גאה להיות חלק מהקבוצה הזאת".

גיל כהן. לירון מולדובן
"לא נתנו לנו סיכוי". גיל כהן/לירון מולדובן
דניאל פרץ. לירון מולדובן
היכן הוא ישחק בשנה הבאה? דניאל פרץ/לירון מולדובן
דניאל פרץ שוער נבחרת ישראל הצעירה. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
מגיבורי הנבחרת. דניאל פרץ/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

הטורניר הנוכחי היה ההופעה השלישית אי פעם של הנבחרת הצעירה ביורו, אחרי 2007 והטורניר הביתי ב-2013 שגם בו גיא לוזון עמד על הקווים. עם זאת, בניגוד לפעמים הקודמות, הפעם ישראל הצליחה לעבור את שלב הבתים בזכות תיקו מול גרמניה וניצחון על צ'כיה, כשבין לבין היה גם הפסד מול אנגליה. ברבע הגמר הנבחרת הדיחה את המארחת גאורגיה בדו קרב פנדלים, ובחצי הגמר כאמור נכנעה בפעם השנייה לאנגליה, שתפגוש את ספרד במשחק הגמר בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully