וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניכתב בספר דברי הימים של הכדורגל": הנבחרת הצעירה גאה במסע

6.7.2023 / 7:45

השחקנים סיימו את היורו בראש מורם למרות התבוסה לאנגליה: "מבינים את גודל ההישג, עדיין לא מעכלים". מחמאות גדולות ללוזון: "הטורניר עשה טוב לכולנו, אבל במיוחד לו". סגירת המעגל מחצי הגמר: דניאל פרץ צפוי להיות אחד מחריגי הגיל באולימפיאדה

גיא לוזון מגיב להדחת נבחרת ישראל הצעירה בחצי גמר היורו/ספורט1

הנבחרת הצעירה אמנם סיימה את חלקה ביורו עם תבוסה מול אנגליה, אבל תחזור מגאורגיה עם ראש מורם. בנבחרת נותרו בעיקר גאים על המסע הקסום וההישג העצום, עם עצם ההעפלה לחצי הגמר והבטחת הכרטיס לאולימפיאדה. המאמן גיא לוזון עודד את השחקנים אחרי ההפסד וביקש מהם להיות גאים במה שעשו.

לוזון זוכה למחמאות גדולות מאנשי ההתאחדות וכן זכה למחמאות מאנשי הנבחרות האחרות. "המוניטין של גיא הרבה יותר טוב עכשיו. אין ספק שהטורניר הזה עשה טוב לכולם, אבל במיוחד לגיא", אמרו בנבחרת.

השחקנים זכו למחמאות גדולות ורבים מהם נכנסו לפנקסים של סקאוטים ברחבי אירופה ויהיו תחת מעקב בעונה הקרובה. מי שלא שיחק אתמול היה דניאל פרץ שרשם טורניר מצויין מבחינתו. בנבחרת משוכנעים שפרץ צריך להיבחר לשוער הטורניר. "חבל שדניאל לא שיחק בחצי הגמר, אבל אקורד הסיום שלו בטורניר היה בדיוק מה שאפיין אותו כל היורו הזה. הוא חייב להיות באולימפיאדה", אמר אחד מחבריו לנבחרת. ההערכה שהיא שפרץ אכן יהיה אחד מחריגי הגיל שישחקו באולימפיאדה.

צפו בתקציר

מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל גיא לוזון. MB Media, GettyImages
הטורניר ששיקם לו את המוניטין. לוזון/GettyImages, MB Media

לאחר שתנחת בישראל, הנבחרת צפויה ליהנות מקבלת פנים מלכותית כולל ביקורים בבית הנשיא ובמשכנו של ראש הממשלה. "אנחנו מבינים את גודל ההישג, אבל עדיין לא מעכלים", הודה אחד מהשחקנים הבכירים בנבחרת. "זה הישג שנכנס לדברי הימים של הכדורגל הישראלי, נקווה שהוא יהיה פתח לעוד הרבה הישגים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully