וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון מכוון לאמן באולימפיאדה: "לא מוכן לוותר על החלום"

6.7.2023 / 10:00

גורמים בהתאחדות מעריכים שהחוזה של המאמן יוארך אחרי שהבהיר שבשלב זה אין לו כוונה לחזור לאמן קבוצה, במטרה להדריך את הנבחרת בפריז 2024. הנבחרת הצעירה ונבחרת הנוער יקבלו מענקים?

גיא לוזון מגיב להדחת נבחרת ישראל הצעירה בחצי גמר היורו/ספורט1

מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון הבהיר לאנשי ההתאחדות שהוא מתכונן לאמן את הנבחרת גם במשחקים האולימפיים בפריז. לוזון צפוי לקבל הצעה להארכת חוזהו בנבחרת הצעירה, אחרי שהבהיר שבשלב זה אין לו כוונה לחזור לאמן קבוצה. "אני לא מתכוון לוותר על החלום", אמר לוזון בשיחה עם וואלה! ספורט.

גורמים בהתאחדות העריכו שבזכות ההישג האדיר של הנבחרת הצעירה, לוזון אכן יקבל את מבוקשו, יחתום על חוזה חדש ויעמוד על הקווים במשחקים האולימפיים.

מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל גיא לוזון. MB Media, GettyImages
גם הוא אמור להיות בפריז. לוזון/GettyImages, MB Media

הנבחרת תנחת הערב בסביבות השעה 23:25 בישראל ותזכה לקבלת פנים מיוחדת. יחד עם זאת, שאלת המענקים עדיין מרחפת באוויר.

נבחרת הנוער שרשמה גם כן הישג שיא הקיץ כשסיימה במקום השלישי במונדיאליטו, עדיין לא קיבלה מענקים וכמו כן עדיין לא הוארכו חוזיהם של חברי הצוות המקצועי. בתום הטורניר אמר יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ בשיחה עם וואלה! ספורט שעדיין לא דן בנושא המענקים, אבל גם כעת, זמן רב אחרי ההישג, אף אחד בנבחרת הנוער לא קיבל שום מסר בנושא.

כעת גם בנבחרת הצעירה תוהים האם ההתאחדות תשנה את העניין ותחלק מענקים. גם אחרי ההישג של נבחרת הנוער בקיץ הקודם אותו סיימה כסגנית אלופת אירופה, לא קיבלו השחקנים ואף לא אנשי הצוות המקצועי בונוסים. שר התרבות והספורט מיקי זוהר יכנס ישיבה על מנת לבחון הענקת תקציב ייעודי לפיתוח הנבחרות הצעירות וכן להכנות למשחקים האולימפיים. גורמים בשתי הנבחרות מצפים שחלק מהכסף יוקצה גם למענקים לשחקנים ואנשי הצוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully