וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות צפויים להציע לחיים להמשיך בתפקידו, השחקנים והצוות יזכו למענקים?

שלמה וייס, שליחנו לארגנטינה

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 7:29

אחרי ההישג האדיר: המאמן רוצה להמשיך לקדם צעירים ("כל כך נהנה"), בהתאחדות שוקלים האם "לצ'פר" כספית את השחקנים על ההצלחה

שחקני נבחרת ישראל עד גיל 20 חוגגים מדליית ארד במונדיאליטו/צילום: שלמה וייס

אחרי ההישג האדיר של נבחרת ישראל עד גיל 20 והזכייה במדליית הארד במונדיאליטו, בהתאחדות לכדורגל מקווים להמשיך ולהעפיל לטורנירים הגדולים בגילים הצעירים כשהמטרה היא שההישג לא יישאר חד פעמי, אלא כזה שיהפוך לתקדים, שיגרור הצלחות נוספות.

בהתאחדות כמובן יתמקדו כעת ביורו הצעירות הקרב ובא אך המטרה היא כאמור ליצור המשכיות בכל הגילים. מאמן הנבחרת אופיר חיים צפוי להמשיך בתפקידו ועל פי ההערכה של גורמים המעורים בפרטים חיים אכן ימשיך בעבודתו בהתאחדות וינסה להוביל את הנבחרת עד גיל 19 להישגים נוספים. חיים מוערך מאוד על ידי ראשי ההתאחדות וההישג האדיר שלו במונדיאליטו הנוכחי כמו גם הסגנות ביורו בקיץ שעבר צפויים להוביל לכך שבהתאחדות ימשיכו באותה מתכונת נוכחית.

אופיר חיים, אל ים קנצופולסקי, שחקני נבחרת ישראל עד גיל 20 חוגגים מדליית ארד במונדיאליטו. LUIS ROBAYO/AFP, GettyImages
מגיע לו חוזה, מגיע להם צ'ופר. חיים/GettyImages, LUIS ROBAYO/AFP

תקציר המשחק באדיבות תאגיד השידור "כאן"

חיים עצמו התייחס בסיום המשחק אמש לעתידו כשנשאל אם הוא רוצה כעת לעבור לאמן בוגרים ואמר: "לא לא, אני לא הולך לשום מקום, אני כל כך נהנה מהעשייה ומקידום השחקנים. מעבר לזכייה במקום השלישי וסגנות אליפות אירופה, לא חושב שהיה מעולם ששחקנים עברו ישר מנבחרת הנוער לבוגרים .יש כבר שני שחקנים שעברו ישר מהנוער לבוגרים ועוד המון לצעירה וזה אומר הרבה. ועוד הרבה שחקנים יכולים להתקדם עוד יותר".

על הדור הבא בגילים אלו אמר המאמן: "יש שחקנים טובים בכל שנתון, צריך לדעת למצוא אותם ולאמן אותם, זה מתחיל בקבוצות זה מתחיל בקצב של המשחק ואני בטוח שההתנסות והמשחקים מול הנבחרות הקשות זה מה שיגרום להמשיך ולהצליח".

בענין אחר, לאחר הזכייה בסגנות אליפות אירופה בקיץ הקודם לא זכו השחקנים ואף לא אנשי הצוות המקצועי במענקים מההתאחדות על ההישג. בהתאחדות עדיין לא עסקו בשאלה האם הפעם יש להעניק מענקים לשחקנים ולצוות המקצועי שרשם הישג אדיר. יושב ראש ההתאחדות שינו זוארץ הבהיר שלא התעסק עדיין בסוגיה אך בהתאחדות ישנם כאלה המשוכנעים שיהיה צריך לצ'פר את השחקנים ואנשי הצוות על הישג אדיר קיץ שני ברציפות, דבר שהוביל לשיפור התדמית בצורה משמעותית של ההתאחדות ושל נבחרות ישראל.

בהתאחדות אם יחליטו לתת מענקים יצטרכו לבדוק את סוגיית מתן הטבה כספית לשחקנים שמשרתים בצבא אך כאמור לדעתם של לא מעט, השחקנים ואנשי הצוות יהיו חייבים לזכות למענק כלשהו כדי לבטא את ההערכה כלפיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully