וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא המדינה בירך את הנבחרת: "הישג היסטורי, כולנו גאים בכם"

יצחק הרצוג צייץ: "סיימתם מסע מופלא ומרגש". שר הספורט מיקי זוהר: "גאווה ענקית למדינה". יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ: "יפארו את הנבחרת והכדורגל הישראלי בעתיד הקרוב"

אוהדי נבחרת ישראל עם הוריו של תאי עבד לפני דרום קוריאה/שלמה וייס

נבחרת ישראל עד גיל 20 סיימה הערב (ראשון) את טורניר המונדיאליטו בארגנטינה בטעם מתוק עם ניצחון 1:3 על דרום קוריאה בקרב על מדליית הארד והמקום השלישי באליפות. שערים של רן בנימין, עומר סניור וענאן חלאילי העניקו לחבורה בכחול-לבן של אופיר חיים את הניצחון שנעל את האליפות עבור נבחרת ישראל בטורניר מוצלח ומדהים.

תקציר המשחק באדיבות תאגיד השידור "כאן"

הברכה של נשיא המדינה, יצחק הרצוג

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל בירך על ההישג: "לעשות היסטוריה בטורניר היסטורי זה בהחלט דבר שמעיד עד כמה גדולה ונדירה הנבחרת הזאת. המקום השלישי ומדליית הארד הם פרס ראוי וזיכרון שלא יישכח. התברכנו בנבחרת מלאה בכישרון, גאה, בעלת חוסן מנטאלי, עוצמתית, מאומנת לעילא ומאוחדת. נבחרת שבה לכל אחד יש מקום בהרכב ואף חיסרון או רעשי רקע לא יכניעו אותה. נבחרת שרבים משחקניה יפארו בעתיד הקרוב את נבחרות ישראל והכדורגל הישראלי. אין זה מקרה שבכל משחק הלכה וגברה האהדה לנבחרת, לשחקנים, למאמן אופיר חיים, למנהל הטכני בוני גינצבורג, לכל אחד שהרכיב את השלם בכחול-לבן והוכיח לנו כי העתיד עוד לפנינו. הצעירים המבטיחים שלנו הפכו אהובים ונערצים בכל בית בישראל והחזירו פי כמה על כר הדשא. מי שהיו אתנו כאן בארגנטינה ומי שתמכו מרחוק זיהו היטב את המחויבות האדירה והרצון לאחד ולשמח. תודה גדולה להורים ולמשפחות על התוצרים הנפלאים שהעניקו לנו, על התמיכה והאמון. כל אחד מכם, הורים יקרים, ראוי למדליית זהב".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך

שר התרבות והספורט מיקי זוהר צייץ: "ישראל במקום השלישי בעולם בכדורגל לנבחרות צעירות, איזה הישג מטורף! איזו שמחה, איזו גאווה ענקית למדינת ישראל! אל אל ישראל!".

בעלי הפועל באר שבע, אלונה ברקת, הצטרפה לאיחולים: "ברכות לאופיר ולשחקנים על הזכייה במקום השלישי. גרמתם למדינה שלמה להתרגש ולהחסיר פעימה. מסע מרגש כל כך, גאים בכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully