וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתפארת: ישראל ניצחה 1:3 את דרום קוריאה וזכתה במדליית הארד

גם ללא חמשת השחקנים שזומנו לנבחרות הבוגרות יותר, שחקניו של אופיר חיים שטפו את הדשא הרעוע בלה פלאטה, וחתמו טורניר חלומי עם הישג נפלא. רן בנימין ועומר סניור כבשו שערים מרהיבים, חלאילי קינח עם שערו השלישי בטורניר. צפו בתקציר

תקציר המשחק באדיבות תאגיד השידור "כאן"

קומו והריעו לנבחרת עד גיל 20 של ישראל, שזכתה הערב (ראשון) במדליית הארד במונדיאליטו עם 1:3 מרשים על נבחרת דרום קוריאה במשחק על המקום השלישי. אחרי האכזבה הקשה מול אורוגוואי בחצי הגמר, וללא חמישה שחקני הרכב שזומנו לנבחרת הצעירה והבוגרת, הנבחרת של אופיר חיים נראתה פשוט נהדר למן שריקת הפתיחה והשיגה ניצחון מוצדק שהיה יכול להיות גבוה יותר.

המשחק הזה התחיל עם שער נדיר ביופיו של רן בנימין, שקיבל כדור מוקפץ מחמזה שיבלי והפציץ פנימה במספרת (19). הקוריאנים פשוט לא היו פקטור במשחק הזה אבל בכל זאת הצליחו להשוות כעבור חמש דקות בזכות פנדל גבולי שקיבלו ולי יונג-ג'ון דחק פנימה.

עומר סניור נבחרת ישראל עד גיל 20. GettyImages
איזה גולאסו. עומר סניור חוגג/GettyImages
רן בנימין נבחרת ישראל עד גיל 20. GettyImages
רן בנימין בטירוף/GettyImages

אלא שישראל המשיכה להניע את הכדור ולייצר מצבים והיא באה על שכרה במחצית השנייה. ענאן חלאילי הרים כדור לרחבה, עומר סניור נותר בלתי מכוסה ומהאוויר הפציץ לרשת הקוריאנית (76). בדקה ה-85 הגיע הקינוח של ענאן חלאילי שנותר לא מכוסה ומקרוב דחק פנימה את שערו השלישי בטורניר. ישראל חתמה בכך טורניר בלתי נשכח, טורניר שבו היא ניצחה גם את ברזיל למי ששכח ובחצי הגמר נעצרה מול אורוגוואי במשחק שווה כוחות למדי. כל מה שצריך כעת זה למנף את ההישג הזה ולתת לשחקנים כמו דור תורג'מן, ענאן חלאילי, חמזה שיבלי, אילי מדמון ועוד להוביל את הכדורגל הישראלי גם בשנים הבאות, בנבחרת הבוגרת. כולנו תקווה שלהישג הזה באמת תהיה המשכיות גם בנבחרות הבוגרות, אבל מה שבטוח זה שאת ההישג הזה של אופיר חיים ושחקניו אף אחד לא ישכח לעולם בכדורגל הישראלי, שלא מתפאר ביותר מדי הישגים.

עוד בוואלה!

יצחק הרצוג: "הישג היסטורי, כולנו גאים בכם"

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת ישראל עד גיל 20 חוגגים עם רן בנימין, אופיר חיים. Luis ROBAYO / AFP, GettyImages
שחקני הנבחרת חוגגים עם אופיר חיים עוד רגע בלתי נשכח/GettyImages, Luis ROBAYO / AFP

הרכב הנבחרת: אופק מליקה, עילי פיינגולד, הדר פוקס, אל ים קנצפולסקי, שון עדרי, אילי מדמון, רוי נאווי, רן בנימין, תאי עבד, חמזה שיבלי, ענאן חלאילי.

דרום קוריאה: קים ג'ון-הונג, פארק צ'אנג-וו, צ'וי סאוק-היון, קים ג'י-סו, בא סאו-ג'ון, לי סאונג-וון, לי צ'אן-ווק, ליי ג'י-האן, קאנג סאנג-יון, בא ג'ון-הו, לי יונג-ג'ון.

שחקני נבחרת ישראל עד גיל 20 חוגגים עם עומר סניור. LUIS ROBAYO/AFP, GettyImages
פשוט נבחרת מדהימה. השחקנים בתכלת חוגגים/GettyImages, LUIS ROBAYO/AFP

מהלך המשחק

דקה 7: חמזה שיבלי תעתע בשני שחקני הגנה של קוריאה ובעט חזק תחת הלחץ, אבל קים ג'ון-הונג השוער הקוריאני הדף.

דקה 9: אילי מדמון ניסה לטווח מ-25 מטרים עם כדור לא חזק מספיק וקים ג'ון-הונג קלט, אבל ישראל כבר עם שתי בעיטות למסגרת בפחות מ-10 דקות.

דקה 19, גול! וואו, איזה שער של רן בנימין. חמזה שיבלי הקפיץ כדור לרחבה וחלוץ הפועל תל אביב התרומם ובמספרת מרהיבה שלח את הכדור לרשת וקבע 0:1.

דקה 22: פנדל לדרום קוריאה! עילי פיינגולד ספק דחף ברחבה את בא ג'ון-הו, השופט היסס מעט ואז הצביע על הנקודה הלבנה.

שחקני נבחרת ישראל עד גיל 20 רן בנימין, הדר פוקס. Luis ROBAYO / AFP, GettyImages
איזה גול. רן בנימין חוגג/GettyImages, Luis ROBAYO / AFP

דקה 24: גול! לי יונג-ג'ון בעט כדור חלש שהכניע את אופק מליקה וקבע 1:1.

דקה 44: רן בנימין קיבל הזדמנות מצוינת להשלים צמד כשנותר חופשי בתוך הרחבה, אבל הוא מעד רגע לפני הבעיטה והכדור החלש שלו נעצר על ידי השוער.

דקה 55: חלאילי הכניס כדור עומק אדיר לשיבלי, שהמשיך בכדור רוחב לרן בנימין, שניסה לכבוש שוב מהאוויר אבל תחת הלחץ בעט החוצה.

דקה 62: שיבלי הרים כדור קרן מסוכן לרחבה, קנצפולסקי הסיט בראש וחלאילי דחק מקרוב אבל ההגנה הקוריאנית בלמה ברגע האחרון.

תאי עבד שחקן נבחרת ישראל עד גיל 20. רויטרס
תאי עבד בפעולה/רויטרס

דקה 63: חילוף התקפי של אופיר חיים כשעומר סניור החלוץ נכנס במקום אילי מדמון הקשר האחורי.

דקה 69: שיבלי סובב כדור חזק מרחוק שנהדף בקושי על ידי השוער. סניור הגיע לריבאונד והבקיע, אבל השער נפסל בגלל שהוא היה בנבדל.

דקה 76, גול! ישראל עלתה ל-1:2 מוצדק מאין כמוהו עם שער מרהיב של עומר סניור, שקיבל הרמה מחלאילי וכשהוא לא מכוסה הפציץ מהאוויר פנימה. ישראל מתקרבת למדליית הארד.

דקה 85, גול! ישראל עלתה ל-1:3! רן בנימין הסיט כדור קרן לעבר ענאן חלאילי שנותר בלתי מכוסה ודחק פנימה את שערו השלישי בטורניר.

דקה 90+6: המשחק נגמר. ישראל מנצחת 1:3 וזוכה במדליית הארד במונדיאליטו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully