וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים: "חודש חלומי. אם לא המגרש הזה, היינו אלופים"

מאמן הנבחרת עד גיל 20 התרגש לאחר השגת מדליית הארד במונדיאליטו: "הקהל גרם לי צמרמורת, תודה למדינת ישראל על החיבוק". קנצפולסקי: "גאווה שאנחנו מקום 3 בעולם". בנימין: "מי האמין?"

אוהדי נבחרת ישראל עם הוריו של תאי עבד לפני דרום קוריאה/שלמה וייס

תקציר המשחק באדיבות תאגיד השידור "כאן"

נבחרת ישראל עד גיל 20 סיימה הערב (ראשון) את טורניר המונדיאליטו בארגנטינה בטעם מתוק עם ניצחון 1:3 על דרום קוריאה בקרב על מדליית הארד והמקום השלישי באליפות. הנבחרת של אופיר חיים הוכיחה שוב שעשויה מחומר מיוחד עם שני שערים מרהיבים של רן בנימין ועומר סניור שבעטו מהאוויר ועוד אחד של ענאן חלאילי שדחק מקרוב את השלישי של הנבחרת ושלו בטורניר, והעניקו לחבורה בכחול-לבן את המקום השלישי על הפודיום בסיומה של אליפות עולם מדהימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רן בנימין נבחרת ישראל עד גיל 20. GettyImages
התרגשות ענקית. רן בנימין/GettyImages

רן בנימין, כובש השער הראשון: "אף אחד לא קולט את העניין הזה. באנו עם ציפיות, אבל אף אחד לא האמין שזה יקרה. אני הכי שמח ומאושר ומודה לכולם על התמיכה. יש פה ישראלים שהגיעו מכל העולם, אני מודה להם. אמרתי אתמול באימון שלא ניראה פחות טוב, למרות שלקחו לנו חמישה שחקנים. כל שחקן ספסל יכול היה להיות פה שחקן הרכב בקלות. הגול? לא יודע מאיפה זה בא לי. אני יודע לעשות את המספרות האלה, זו לא פעם ראשונה".

אל ים קנצפולסקי אמר: "מהרגע שהובלנו 1:3 הרגשנו גאווה שאנחנו מקום שלישי בעולם, זה מדהים. יש לנו חבורה שרצה כבר שנתיים, שמלבד חיבור עם המאמן יש בינינו חיבור גדול. גם כשזה משחק על מקומות 3-4 אנחנו ידענו שאנחנו רוצים להשיג את זה".

איליי מדמון, קפטן הנבחרת, הוסיף: "מטורף, התפרצות רגשות אחרי שרצינו את זה כל כך. התאכזבנו אחרי ההפסד בחצי הגמר, לא ויתרנו וידענו שגם מקום השלישי זה מכובד".

אופיר חיים מאמן נבחרת ישראל עד גיל 20. שלמה וייס, שליחנו לארגנטינה, אתר רשמי
"אנחנו הנבחרת הכי טובה פה". אופיר חיים/אתר רשמי, שלמה וייס, שליחנו לארגנטינה

מאמן הנבחרת, אופיר חיים, התרגש בסיום: "זה חודש חלומי. חודש שאני לא יודע אם נצליח לחוות אותו שוב. האמנתי בזה. זה רגע מדהים. זה היה שווה את זה. אני רוצה להודות לכולם. לצוות המקצועי והניהולי. לבוני גינצבורג שנותן לי את התמיכה ולכולם".

המאמן הוסיף: "בשלב מסוים שמעתי את האוהדים שרים את ההמנון, הייתה לי צמרמורת ואמרתי שאנחנו חייבים לנצח פה. הם נתנו פה אווירה ביתית. זו תחושה שאי אפשר להסביר. אנחנו בטירוף, בשיכרון חושים. אם לא המגרש הזה היינו לוקחים את האליפות. אנחנו הנבחרת הכי טובה פה".

ענאן חלאילי שכבש את שערו השלישי בטורניר: "זה רגע מרגש מאוד. נתנו את הלב על המגרש. עבדנו קשה והגיע לנו. אנחנו עדיין לא מעכלים שאנחנו מקום 3 בעולם".

עומר סניור שכבש את השני: "לקחו לנו חמישה שחקנים משמעותיים, אבל הסגל הזה היום הראה מה יש פה. אנחנו שמחים על זה. מה הופך אותנו לכל כך מיוחדים? אנחנו מגובשים. כולם אוהבים את כולם. זה מה שעושה את ההבדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully