וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל שחטאר: "מקווים למצוא עם טוטנהאם פתרון לסוגיית סולומון"

פאלקין עדיין בונה על תמורה כספית עבור הישראלי: "ראשי טוטנהאם יבינו שאנחנו לא יכולים להפסיד את מה שהשקענו ברכישה שלו". ינסה לנהל מו"מ כשהקבוצות ייפגשו למשחק ידידות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.7/ספורט1

מנור סולומון צפוי לחתום בטוטנהאם בימים הקרובים כשחקן חופשי, אבל בשחטאר דונייצק עדיין מקווים להשיג תמורה כספית כלשהי עבורו. מנכ"ל המועדון האוקראיני, סרגיי פאלקין, התראיין ל"אתלטיק" הערב (רביעי) ואמר שינסה להגיע לפתרון עם ראשי הספרס בנוגע לדמי ההעברה של הישראלי.

כזכור, פיפ"א האריכה את תוקף הפסיקה לפיה החוזים של שחקנים זרים בקבוצות אוקראיניות מוקפאים בגלל המלחמה במדינה. סולומון, שחתום בשחטאר עד סוף 2023, יסיים חוזה ולכן הוא רשאי לעזוב לטוטנהאם בחינם כעת.

כפי שהודיעו לאחרונה הלונדונים, טוטנהאם קבעה משחק ידידות מול שחטאר ב-6 באוגוסט, שכל ההכנסות ממנו ייתרמו לנפגעי המלחמה באוקראינה - מנכ"ל שחטאר מתכנן לנצל את אותו מפגש למשא ומתן עם המועדון האנגלי: "טוטנהאם הוא מועדון מבוסס ומכובד עם היסטוריה עשירה והמון אוהדים מסביב לעולם. אנחנו בטוחים שראשיה מבינים ששחטאר השקיעה סכום ניכר ברכישתו של סולומון, השקעה שמועדון אוקראיני לא יכול להרשות לעצמו להפסיד במצבנו הקשה כיום", אמר פאלקין. "אנחנו מקווים שתהיה לנו פגישה עם נציגי טוטנהאם בערב שלפני משחק הידידות, ושברוח טובה נמצא פתרון לסוגיית מנור סולומון. הפתרון צריך לספק את שני הצדדים".

שלקן נבחרת ישראל מנור סולומון. ברני ארדוב
שחטאר לא מוותרת על הכסף. מנור סולומון/ברני ארדוב

עוד בנושא ליגיונרים

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

שחטאר, שכמובן כבר עובדת על ערעור לפסיקה של פיפ"א, מעריכה כי החוק הזה עשוי להניב לה הפסדים של כ-80 מיליון יורו מהעזיבות של שחקניה הזרים ללא תמורה.

סולומון ככל הנראה ינחת מחר בלונדון, ועד יום ראשון צפויה טוטנהאם להציג אותו כשחקנה החדש בחוזה לחמש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully