וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הופעה פנומנלית, הבולט מבין שחקני הרכש": בסרביה התלהבו מגלזר

השוער הישראלי של הכוכב האדום בלגרד סיפק הצגה ב-1:2 על זניט וסחט מחמאות מהתקשורת, האוהדים הסרבים וברק בכר: "הוא סיפק הופעה מבריקה, יש חומה בשער"

תקציר ממשחק ההכנה: הכוכב האדום בלגרד גברה 1:2 על זניט, עומרי גלזר הצטיין בניצחון קבוצתו של של ברק בכר/ספורט1

ברק בכר רשם אתמול (שלישי) ניצחון שלישי בשלושה משחקי הכנה על הקווים של הכוכב האדום בלגרד, כשהפעם גם עומרי גלזר זכה להופעת בכורה בהרכב של אלופת סרביה ב-1:2 על זניט בטורניר ההכנה, והוא סיפק הופעה שזיכתה אותו במחמאות רבות בסרביה.

השוער הישראלי סיפק משחק מרשים עם צמד הצלות מרהיב - הראשונה בדקות הראשונות של ההתמודדות והצלה נוספת בדקה ה-90 כששלח את היד ומנע שער שוויון דרמטי - במה שתיארו בתקשורת הסרבית כ"הופעה פנומנלית של השוער הישראלי החדש".

"זה היה ניצחון חשוב עבורנו לתחילת הטורניר. מערכת היחסים בין השחקנים נהדרת וזה היה חשוב עבורי שנתחיל ככה, אבל עדיין יש לנו עוד הרבה אימונים ועבודה לעשות", אמר בכר לאחר המשחק. "הדבר החשוב ביותר מבחינתי היה איך שלחצנו ותקפנו עם מספר גדול של שחקנים. שמחתי לשמוע את העידוד של הקהל, אני מודה שבאו ותמכו בקבוצה, מקווה שיהיו אפילו יותר אוהדים במשחקים הבאים".

ברק בכר, מאמן הכוכב האדום בלגרד. צילום מסך, ספורט 1
פתח טוב את הקדנציה בבלגרד. בכר/ספורט 1, צילום מסך

על ההופעה המרשימה של גלזר הוסיף: "יש לזניט שחקניו טובים. היינו צריכים לחשוב איך הם לא יענישו אותנו, אבל גלזר גם עזר לנו. הוא סיפק הופעה מבריקה".

ב"דנאס" הסרבי ציינו כי "עומרי גלזר היה הבולט מבין כל שחקני הרכש של ברק בכר בחלון ההעברות הנוכחי", כשב"רפובליקה" הוסיפו ואמרו: "גלזר סיפק הצלות פנטסטיות, בכורה מוצלחת". ב"דיירקטנו" כתבו על השוער הישראלי: "השוער החדש של אלופת סרביה הראה את האיכויות שלו עם שתי הצלות מרהיבות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עומרי גלזר, הכוכב האדום בלגרד. ספורט1, צילום מסך
"יש לנו חומה בשער". גלזר סוחט מחמאות/צילום מסך, ספורט1

גם בעמודי האוהדים של הכוכב האדום בלגרד פירגנו לרכש שהיה פורבוקטיבי בהתחלה, בעיקר בעקבות החלפת השוער הותיק שראה את הדרך החוצה: "בכר ניצל את המשחק כדי לתת לשחקנים החדשים דקות, ועומרי גלזר היה הבולט מכולם. בינגו", "עומרי גלזר - מה זאת העצירה המדהימה הזאת?", "יש לנו חומה בשער" וגם "מי שהחליף את מילאן בוריאן מנע עכשיו שער עם הרגליים, מדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully