וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי גלזר הצטיין, 1:2 לכוכב האדום וברק בכר על זניט, צפו בתקציר

השוער הישראלי הציג יכולת מצוינת בין הקורות עם הצלות מרשימות בטורניר ההכנה. איבניץ' (39) וקראסו (88 בפנדל) כבשו לסרבים, דו קיירוז (62) השווה זמנית

תקציר ממשחק ההכנה: הכוכב האדום בלגרד גברה 1:2 על זניט, עומרי גלזר הצטיין בניצחון קבוצתו של של ברק בכר/ספורט1

ברק בכר רשם הערב (שלישי) ניצחון שלישי במשחקי ההכנה עם הכוכב האדום בלגרד, הפעם ב-1:2 על זניט סנט פטרסבורג במסגרת טורניר הכנה יוקרתי בו משתתפות גם פנרבחצ'ה ונפטצ'י באקו. עומרי גלזר רשם הופעת נהדרת בין הקורות של האלופה הסרבית עם תצוגת הצלות מרשימה מול מועדון הפאר הרוסי, לו לא פחות מ-14 עוזרי מאמן בצוות המקצועי.

בכר עלה עם גלזר בין הקורות ובדקה ה-24 ראה את השוער הישראלי מציג יכולת מרשימה עם הצלה גדולה כשמלקום החמיץ מקרוב את המצב מול הרכש מהפועל באר שבע שהדף מצוין. גלזר הוסיף הצלה נוספת מבעיטה של הקשר הברזילאי, ו-6 דקות לפני הירידה למחצית, ארקוביץ' מצא את מירקו איבניץ' שנגח את השער הראשון של הסרבים בטורניר הרוסי.

גלזר פתח טוב גם את המחצית השנייה עם הדיפה טובה, אבל בדקה ה-62 הסכר הסרבי נפרץ שדו קורייז בעט כדור מסובב נהדר לפינה הרחוקה של השוער הישראלי והשווה את התוצאה. בדקה ה-88 טעות בהגנה הרוסית עלתה לה שוב בשער כשעבירה שטותית העניקה לז'אן-פיליפ קראסו את הפנדל וה-1:2 לקבוצה של בכר. גלזר עוד הספיק לרשום הצלה מרשימה נוספת בדקה ה-90 ולשמור על הניצחון.


הרכב הכוכב האדום בלגרד: עומרי גלזר, קוסטה נדליקוביץ', סרדיאן מייאילוביץ', אלקסנדר דראגוביץ', סטרהיניה ארקוביץ', גולר קאנגה, מרקו סטאמניץ', סטפן מיטרוביץ', מירקו איבניץ', פיטר אולאיניקה, יובאן מיאטוביץ'.

ברק בכר, מאמן הכוכב האדום בלגרד, לצד גיא צרפתי. צילום מסך, ספורט 1
שלושה ניצחונות בשלושה משחקים. בכר/ספורט 1, צילום מסך

עוד בנושא

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מהלך המשחק

דקה 24: הצלה ענקית של עומרי גלזר שמתח את איבריו והדף את ההזדמנות של מלקום מקרוב.

דקה 28: ניסיון נוסף של מלקום מחוץ לרחבה הסרבית נהדף היטב על ידי גלזר לקרן.

דקה 39: גול! שער ראשון של הקבוצה של ברק בכר בטורניר הרוסי - סטרהיניה ארקוביץ' מצא את מירקו איבניץ' עמוק ברחבה של זניט והקשר המונטנגרי כבש את ה-0:1 של הכוכב האדום בלגרד!

דקה 62: גול! הרוסים חזרו למשחק כשדה קיירוז בעט כדור מסובב נהדר לפינה השמאלית הרחוקה של גלזר שלא הצליח להדוף את הכדור של הברזילאי - זניט השוותה ל-1:1!

דקה 88: גול! טעות בהגנה של זניט הביאה לעבירה ברחבה ופנדל לסרבים, ז'אן-פיליפ קראסו ניגש לנקודה הלבנה והעלה את הכוכב האדום ל-1:2!

דקה 90: עוד הצלה גדולה של השוער הישראלי - הרוסים עם נגיחה מתוך רחבת ה-5, גלזר עם הדיפה גדולה השאיר את היתרון אצל הכוכב האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully