וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכר לקח אליפויות עם צ'וקאריצ'קי של ישראל, לא עם מכבי ת"א"

מנכ"ל הכוכב האדום שיבח את המאמן, והקביל את המעמד של קבוצתו בסרביה לזה של הצהובים: "פלאניץ' אמר לנו שהוא מכונה שיודעת הכל"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.6/ספורט1

ברק בכר החל בצורה חיובית את תפקיד האימון שלו מחוץ לישראל, כאשר הכוכב האדום בלגרד שלו רשמה שני ניצחונות קלילים במשחקי ההכנה. הישראלי הצליח ליצור רושם ראשוני חיובי על שחקניו, ומי שהצטרף לשבחים הוא המנכ"ל זבזדאן טרזיץ' שסיפק מספר ציטוטים מעניינים בראיון שהעניק בסרביה.

"שמענו על בכר הרבה לפני שפגשנו את מכבי חיפה ועקבנו אחרי העבודה שלו", הודה טרזיץ', "הוא מאמן צעיר וכבר יש לו שש אליפויות עם צ'וקאריצ'קי ו-וויבודינה של ישראל, לא עם מכבי תל אביב שהיא כמו הכוכב האדום".

"כשהוגרלנו מול חיפה ידענו שמולנו ניצב המאמן הטוב ביותר משם", המשיך המנכ"ל, "בוגדן פלאניץ' אמר לנו שהוא מכונה שיודעת הכל, הוא הפך אותם למושלמים. המשחקים נגדנו הראו שכל החששות שלנו היו מוצדקים. הגענו לסיכום איתו כבר במרץ או אפריל".

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
ממשיך לקטוף שבחים. בכר/אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

עוד מהמסע של בכר בבלגרד

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרזיץ' התייחס גם למטרות של הכוכב האדום לקראת העתיד, אחרי שש אליפויות רצופות בסרביה: "יצרנו ארגון ושיטה, אנחנו מייצרים הרבה הכנסות. הרגלנו את עצמנו להכניס כסף שאיתו אנחנו מביאים שחקנים טובים ואני רוצה שנהיה תחרותיים באירופה. להיות אלופי אירופה כמו לפני 30 שנה אנחנו לא יכולים, אבל המטרה היא להיות הכי טובים שיש".

המנכ"ל הוסיף גם עקיצה ליריבה העירונית המרה, פרטיזן בלגרד, שסיימה בעונה החולפת במקום הרביעי ו-26 נקודות מתחת לאלופה: "אומרים שהכוכב האדום תהיה פחות חזקה לא תהיה את פרטיזן, אלה שטויות. אני מכבד את ההיסטוריה והמסורת של פרטיזן, אבל היום הם לא מהווים תחרות עבורינו. הגלובליזציה עשתה את שלה, היום היריבות של הכוכב האדום הן פרנצווארוש, אולימפיאקוס, לגיה ורשה, קופנהאגן, דימנו זאגרב, באזל. מועדונים שנאבקים להעפיל לליגת האלופות כל שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully