וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שני ותיקים בחוץ: ברק בכר ממשיך לשנות את הכוכב האדום

המאמן הישראלי החליט שגובליץ' וסרניץ' לא ייצאו עם הקבוצה למחנה ברוסיה, והתלהב מהאוהדים שהגיעו למשחק ההכנה: "לא מבין מאיפה הם באו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.6/ספורט1

ברק בכר והצוות שלו ממשיכים להכין את הכוכב האדום בלגרד לעונה החדשה ולהתאקלם במועדון, והערב (חמישי) שמרו על מאזן מושלם בהכנה עם 0:2 על בוראץ באניה לוקה הבוסנית. עומרי גלזר פתח בשער ולא ספג ב-61 הדקות בהן שיחק, כשמי ששוב גנבו את ההצגה עם הצעירים בני ה-17 יובאן מיאטוביץ' שבישל את הראשון ויובאן שליביץ' שהכין את השני.

אחרי השחרור של מילאן בוריאן ומכירת אלכסנדר פשיץ', בכר ממשיך להיפרד מוותיקים והחליט שלא לקחת למחנה האימונים ברוסיה את המגן הימני מרקו גובליץ' (30) והקשר סלבוליוב סרניץ' (31) ששימשו בעיקר כמחליפים בעונה שעברה. הראשון משחק בקבוצה מאז קיץ 2017 ולשני זו קדנציה שלישית, אחרי שחזר ב-2021. שניהם לא בתוכניות וצפויים לעזוב בקרוב, ככל הנראה בהשאלה.

במחנה בסנט פטרסבורג (2 עד 12 ביולי) תשחק הכוכב האדום מול זניט, פנרבחצ'ה ונפטצ'י באקו.

תקציר המשחק

"אני עם הקבוצה 10 ימים ויש חיבור טוב עם השחקנים", אמר בכר. "עבדנו טוב, אינטנסיבי מאוד. יחסית למשחק השנה זה לא רע, היום היו לנו פחות בעיות. שלטנו, הגענו למצבים והיה חשוב להיראות מאורגנים ולא לעשות טעויות. זה רק יילך וישתפר ממשחק למשחק. הצעירים עובדים קשה, הם רוצים מאוד. זה לא מספיק להיות מוכשר, צריך לעבוד ואנחנו עושים את זה איתם. יש כאן שחקנים טובים והם העתיד של המועדון".

בכר נשאל על הקהל שהגיע להרים של זלטיבור, מרחק שלוש שעות נסיעה מבלגרד, והופתע: "אני לא מבין מאיפה כל האוהדים הגיעו לכאן, הם פתאום יצאו מעבר להרים. אני יכול רק לדמיין איזו תמיכה נקבל מהם במהלך העונה, בליגה ובליגת האלופות. הם מרשימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully