וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם צפויה להכריז על החתמתו של מנור סולומון בשבוע הבא

כוכב נבחרת ישראל יגיע ללונדון לקראת סוף השבוע ביחד עם בת זוגו וסוכניו, יעבור בדיקות רפואיות ולאחר מכן יחתום בשורות התרנגולים לחמש השנים הבאות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.7/ספורט1

החתימה של מנור סולומון בטוטנהאם קרובה מתמיד. שחקן נבחרת ישראל יגיע לקראת סוף השבוע ללונדון ביחד עם בת זוגו ועם סוכניו, יעבור בדיקות רפואיות ובקווה שיעברו בהצלחה ישלים את מעברו לטוטנהאם, שמצדה צפויה להכריז על צירופו רק בשבוע הבא.

תחילה פורסם על ידי פבריציו רומאנו כי הבדיקות הרפואיות מתוכנניות להיום (שלישי), אך הקשר טרם הגיע לממלכה. בכל מקרה, לאחר שיחתום כשחקן טוטנהאם שמולה כבר סיכם על חוזה לחמש השנים הבאות, הוא יסיים קדנציה קצרה בשורות פולהאם, בשורותיה הוא שיחק בעונה שעברה כמושאל וערך בה את טבילת האש שלו בפרמיירליג, וכמובן שייפרד סופית משחטאר דונייצק שרכשה אותו ממכבי פתח תקוה בינואר 2019.

מנור סולומון, קשר פולהאם. רויטרס
נשאר בלונדון, נשאר בפרמיירליג. סולומון/רויטרס

סולומון כאמור שיחק בעונה החולפת בפולהאם, שנחשבה לאחת ההפתעות הכי נעימות של הפרמיירליג ב-2022/23, אבל מיעט לקבל הזדמנויות ובחר שלא להישאר בשורות הקוטג'רס. כאמור לטוטנהאם הוא יצטרף בהעברה חופשית בכפוף לקבלת כל האישורים מפיפ"א, כחלק מהבירוקרטיה שנוגעת להיותו שחקן תחת חוזה בשחטאר דונייצק האוקראינית עד דצמבר הקרוב.

סולמון עשוי לחבור בטוטנהאם לכוכבי על כמו הארי קיין (אם לא יעזוב), יונג מין סון כוכב נבחרת דרום קוריאה ורישרליסון שחקן נבחרת ברזיל. התרנגולים פישלו בגדול בעונה שעברה כשסיימו רק במקום השמיני ולא ישחקו באירופה. מי שמונה למאמן הקבוצה הקיץ הוא אנג'ה פוסטקוגלו, המאמן האוסטרלי שהדריך את ליאל עבדה בסלטיק בעונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully