וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בובו, על מה אתה מסתכל": מסי מועמד לסרטון הויראלי של השנה

הפרעוש שהתראיין לאחר הניצחון על הולנד במונדיאל ולעג לוחהורסט נמצא ברשימת המועמדים בטקס פרסי MTV של אמריקה הלטינית

נבחרת ארגנטינה חוזרת אחרי המונדיאל/עריכת וידאו: ניר חן

טקס פרסי ה-MTV Latin America לשנת 2023 יתקיימו בחודש הבא במקסיקו, שם יופיעו מיטב הזמרים הלטיניים ואושיות רשת רבות אשר זכו למועמדות על פרסים רבים בתחום המוזיקה, היצירה והתוכן. בין השמות השנה לאחד הפרסים נמצא כוכב נבחרת ארגנטינה ואולי שחקן הכדורגל הטוב בהיסטוריה - ליאונל מסי.

הפרעוש נכנס לקטגוריית "הרגע הויראלי הטוב ביותר של השנה" על ריאיון סוף המשחק שלו בתום הניצחון בפנדלים על נבחרת הולנד במונדיאל האחרון שנערך בקטאר. האלביסלסטה המשיכו כל הדרך עד הגמר ועם ניצחון על צרפת בפנדלים, זכו להניף את גביע העולם בפעם השלישית, אך את העצבים של מסי אחרי המשחק מול הולנד, קשה לשכוח.

כזכור, מסי התראיין אצל כתב ארגנטינאי אחרי המשחק האמוציונלי והקשוח מול האורנג', וכשואוט וחהורסט, שחקן נבחרת הולנד, ניגש לעברו, מסי השיב: "בובו (טמבל), על מה אתה מסתכל? תלך מפה". הסרטון ההוא הפך לתופעת רשת בכל מדיה אפשרית עם חיקויים בטיק-טוק, אינסטגרם ויוטיוב, כשמרוב צפיות וויראליות, מסי זכה להיות מועמד על כך לפרס הסרטון הויראלי של השנה באמריקה הלטינית.

ליאונל מסי ארגנטינה לפני קודי גאקפו וירג'יל ואן דייק הולנד. רויטרס
הסרטון שיזכה אותו בפרס? מסי מול הולנד במונדיאל האחרון/רויטרס

לאחר התקרית עם וחהורסט, מסי התנצל ואמר: "החגיגה הזו יצאה ממני באופן טבעי. אני לא אוהב להשאיר רושם כזה, אבל זה מה שיצא. לא אוהב את הדרך בה התנהגתי, לא אוהב שאמרתי לוחהורסט 'ללכת מפה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully