וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "לא אהבתי את הדרך שבה התנהגתי נגד הולנד"

אלוף העולם התראיין בארגנטינה, והביע חרטה על ההתגרות בספסל הכתום ובקריאה לעבר וחהורסט: "היה הרבה מתח, זה יצא ממני באופן טבעי"

נבחרת ארגנטינה חוזרת אחרי המונדיאל/עריכת וידאו: ניר חן

כחודש וחצי חלפו מאז נבחרת ארגנטינה הניפה בפעם השלישית בתולדותיה את גביע העולם, בסיומו של אחד הגמרים המשוגעים בתולדות המונדיאל. האלביסלסטה איבדה יתרון כפול וספגה פעם נוספת בדקה ה-118 ב-3:3 עם צרפת, אך ניצחה 2:4 בדו קרב הפנדלים והגשימה לליאונל מסי, שכבש צמד בגמר, את החלום האחרון שנותר לו בקריירה.

בפעם הראשונה מאז הטורניר בקטאר, מסי התראיין בארגנטינה לעיתונאי המקומי אנדי קוזנצוף וסיפר על מסע הקסם בדרך לגביע: "בכל המשחקים היינו יותר טובים מהיריבה כי ידענו מה עלינו לעשות בכל משחק. הצוות הכין אותנו מאוד טוב. אני עדיין מתרגש מסרטונים של אנשים החוגגים את הזכייה. האם צפיתי שוב בגמר? ראיתי תקצירים ומהלכים, אבל לא את המשחק במלואו".

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. Dan Mullan, GettyImages
עדיין לא צפה בשידור החוזר של הגמר המלא. מסי/GettyImages, Dan Mullan

מסי נשאל מה היה מספר אם היה יכול לדבר עם מסי בן ה-16, והשיב: "הייתי אומר לו שמשהו מיוחד מצפה לו. הוא יעבור מסע יפה ויתמודד עם רגעים קשים. שלא יוותר על החלום כי בסוף הוא יקבל את הפרס הכי נחשק".

אחרי הטורניר, מסי העלה לחשבון האינסטגרם תמונה שלו אוחז בגביע, והיא שברה את הרשת והפכה לבעלת מספר הלייקים הגבוה ביותר בהיסטוריה של הרשת החברתית: "לא כיוונתי לשבור את שיא הלייקים, אנשים פשוט רצו לראות אותי עם הגביע. הווטסאפ שלי התפוצץ אחרי הזכייה, במשך יומיים עניתי להודעות. קיבלתי מיליון הודעות באינסטגרם ונחסמתי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי בריאיון הטלוויזיוני אחרי הניצחון על הולנד, שבו אמר "מה אתה מסתכל, טמבל?" לשחקן הולנד ואוט וחהורסט. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
רגע שהפך לוויראלי. מסי בריאיון אחרי הולנד/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

אחד הרגעים הסוערים של ארגנטינה בטורניר התרחש ברבע הגמר, שגם בו חלפה הנבחרת על פני יריבה אירופאית בדו קרב מהנקודה הלבנה - הולנד. במהלך ההתמודדות מסי חגג בצורה די מתריסה אל מול הספסל ההולנדי, זאת לאחר שוואן חאל אמר לפני המשחק כי מסי "לא נגע בכדור בחצי הגמר בין הנבחרות ב-2014".

כזכור, כשמסי התייצב בעמדת הראיונות בסיום המשחק, החלוץ ההולנדי ואוט וחהורסט ניגש לעברו ומסי השיב: "בובו (טמבל), על מה אתה מסתכל?" גם האירוע הזה הפך לוויראלי והמשפט אף הודפס על חולצות בארגנטינה, אך נדמה שמסי עצמו מתחרט על האירוע: "החגיגה הזו יצאה ממני באופן טבעי. אני לא אוהב להשאיר רושם כזה, אבל זה מה שיצא ממני. שחקנים אמרו לי ואן חאל אמר לפני המשחק, היה הרבה מתח והכל קרה מאוד מהר. אני לא אוהב את הדרך שהתנהגתי, לא אוהב את זה שאמרתי לווחהורסט 'ללכת מפה'".

אלוף העולם הטרי לא שכח את הגיבור הארגנטינאי הקודם שעשה זאת לפניו, דייגו מראדונה, שלא היה שם כדי לחגוג עם ממשיך דרכו: "אם דייגו היה שם הוא היה מעניק לי את הגביע, זו הייתה יכולה להיות תמונה מאוד יפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully