וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 5.7: די מריה חזר לבנפיקה, איניגו מרטינס חתם בברצלונה

הארגנטינאי שב לקדנציה שנייה, הבלם בן ה-32 עבר ללא תמורה מאתלטיק בילבאו בחוזה לשנתיים, השדים האדומים השלימו את צירופו של מייסון מאונט בעסקה המוערכת בכ-65 מיליון ליש"ט. קים עובר בדיקות רפואיות לפני חתימה בבאיירן מינכן, אינטר שומרת על השלד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.7/ספורט1

העברות

* אנחל די מריה סגר מעגל בבנפיקה, קבוצתו האירופית הראשונה. אלוף העולם הארגנטינאי חתם רשמית על החוזה שמחזיר אותו לליסבון אחרי 13 שנה.

* ברצלונה הודיעה על צירופו של הבלם בן ה-32 איניגו מרטינס. הבאסקי עבר ללא תמורה וחתם לשנתיים, בעסקה שלמעשה סוכמה כבר לפני מספר חודשים. מרטינס, שגדל בריאל סוסיאדד ועבר לאתלטיק בילבאו ב-2018, גם רשם 20 הופעות בנבחרת ספרד. לחוזהו הוכנס סעיף שחרור בסך 400 מיליון יורו.

* מייסון מאונט השלים את מעברו למנצ'סטר יונייטד. קשר נבחרת אנגליה הגיע אתמול בבוקר לבדיקות רפואיות בעיר, נפרד בערב מאוהדי צ'לסי בפוסט אינסטגרם מרגש וכעת הוצג רשמית כשחקן השדים האדומים. מאונט נמכר מהבלוז בעסקה שמוערכת בכ-65 מיליון ליש"ט כולל בונוסים עתידיים, חתם עד 2028 עם אופציה לעונה נוספת.

* הבלם הטורקי צ'לאר סויונג'ו (27) חתם לארבע שנים באתלטיקו מדריד כשחקן חופשי, אחרי שחרורו מלסטר סיטי.

* אלסנדרו באסטוני, בלם נבחרת איטליה ואחד משחקני ההגנה המבוקשים באירופה, האריך חוזה באינטר עד 2028. חברו לקבוצה, הקשר הטורקי הקאן צ'לחנוילו, חתם גם הוא על הארכת חוזה עד 2027.

* לידס הודיעה על מינויו של דניאל פארקה למאמנה החדש. הקבוצה שירדה בתום העונה החולפת לצ'מפיונשיפ החתימה את המאמן הגרמני לעונה הקרובה במטרה לשוב לפרמיירליג.

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, אנדרס אינייסטה, ג'ורדי אלבה. רויטרס
האיחוד מתקרב? אינייסטה, מסי ואלבה/רויטרס
איניגו מרטינס, בלם ברצלונה. ברצלונה, אתר רשמי
עבר לברצלונה. איניגו מרטינס/אתר רשמי, ברצלונה

שמועות

* הבלם קים מין-ג'ה הגיע לבדיקות רפואיות לקראת מעברו לבאיירן מינכן. כידוע, הבווארים מפעילים את סעיף השחרור שלו וירכשו אותו מנאפולי תמורת כ-45 מיליון יורו. הדרום קוריאני יחתום לחמש שנים.

* הכתבים הבכירים ביבשת מיישרים קו: עסקת דקלן רייס לארסנל נסגרה. הקשר שהיה מחוזר גם על ידי מנצ'סטר סיטי, יירכש מווסטהאם תמורת 105 מיליון ליש"ט, במהלך שמהווה הצהרת כוונות עבור התותחנים, והופך את רייס לשחקן האנגלי היקר בכל הזמנים. כמו כן, מדובר בהעברה היקרה בתולדות ארסנל. לחצו כאן לידיעה המלאה

* בטורקיה משוכנעים שארדה גולר, הכישרון הצעיר של פנרבחצ'ה, יחתום בשורות ריאל מדריד. הקשר הטורקי היה מחזור גם על ידי ברצלונה, מילאן וליברפול, אבל ככל הנראה בחר בבלאנקוס שירכשו וישאילו אותו לעונה הקרובה.

* איחוד מפואר באינטר מיאמי? לאחר שהחתימה את ליאונל מסי וסרג'יו בוסקטס, הקבוצה מהחוף המזרחי בארצות הברית תגיש הצעה לאנדרס אינייסטה. גם ג'ורדי אלבה עדיין בקשר עם מיאמי לגבי הצטרפות לחבריו לשעבר בברצלונה.

* הפתעה על הקווים של נבחרת ברזיל - פרננדו דיניז צפוי להיות מוכרז בקרוב כמאמן הבא של הסלסאו. מאמנה של פלומיננסה ידריך את הנבחרת הברזילאית עד קיץ 2024, אז אמור להתמנות קרלו אנצ'לוטי למשרה באופן קבוע. לחצו כאן לידיעה המלאה

* לפי ה"דיילי מייל", טינו ליברמנטו יעזוב את סאות'המפטון בקיץ, כשצ'לסי וניוקאסל עוקבות אחר הבלם-מגן הצעיר. לבלוז סעיף רכישה בחזרה בגובה 40 מיליון ליש"ט עבור שחקן האקדמיה שלהם, אבל בסביבתו של ליברמנטו טוענים כי הוא מעדיף את המגפייז.

* טיאגו מנדס יעזוב את ליון הקיץ ויצטרף לאל ריאן הקטארית. הקשר הברזילאי ששיחק ב-4 העונות האחרונות בקבוצה הצרפתית יצטרף בחינם למועדון מהמפרץ.

* דוידה פראטזי יהיה שחקן אינטר, כך על פי פבריציו רומאנו. הקשר האיטלקי של ססואולו יחתום במדי הנראזורי שישלמו עבורו 25 מיליון יורו.

* תפנית בעלילה? אחרי הדיווחים על כך שמנצ'סטר יונייטד קרובה להשלים את רכישת אנדרה אונאנה מאינטר, ב"דיילי מייל" טוענים כי השדים האדומים ויתרו על השוער של הנראזורי ועברו להתמקד ברוברט סאנצ'ס, שוערה של ברייטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully