וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ההתאחדות אישר: קרלו אנצ'לוטי ימונה למאמן נבחרת ברזיל

אדנאלדו רודריגס הכריז שמאמן ריאל מדריד יצטרף בקיץ 2024. יחתום לשנתיים, המשימה הראשונה שלו תהיה בקופה אמריקה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.7/ספורט1

שבועות ארוכים שאנחנו שומעים על האפשרות שקרלו אנצ'לוטי יאמן את נבחרת ברזיל, אבל רק הבוקר (רביעי) קיבלנו לכך אישור. זה עדיין לא רשמי, אבל לפי נשיא ההתאחדות הברזילאית אדנאלדו רודריגס, האיטלקי יעזוב את ריאל מדריד בסיום עונת 2023/24 ויצטרף לסלסאו מיידית, לקראת משחקי הקופה אמריקה שייערכו בחודש יוני הבא בארצות הברית.

לטענת העיתונאי פבריציו רומאנו, אנצ'לוטי מכבד את חוזהו בריאל מדריד ולכן לא מצטרף לברזיל כבר עתה, אבל יעזוב את הבלאנקוס בסיום העונה הקרובה. כידוע, זוהי הקדנציה השנייה של אנצ'לוטי בריאל מדריד, בראשונה אימן בין 2013 ל-2015 והוא צפוי לסגור שלוש שנים נוספות בתפקיד בהנחה שאכן יישאר על הקווים בסנטיאגו ברנבאו עד סיום עונת 2023/24. בתחילת חודש יוני הבא, כנראה כבר כמאמן נבחרת ברזיל, יחגוג אנצ'לוטי את יום הולדתו ה-65.

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. רויטרס
עונה אחרונה בריאל מדריד וימשיך לברזיל. קרלו אנצ'לוטי/רויטרס

על פי הפרסומים יחתום אנצ'לוטי לשנתיים בלבד כמאמן נבחרת ברזיל, כאמור המשימה שלו תתחיל בקופה אמריקה ואמורה להסתיים כעבור שנתיים בארצות הברית במשחקי מונדיאל 2026.

בשנה הקרובה, עד שאנצ'לוטי ידריך את הסלסאו, על הקווים של נבחרת ברזיל יעמוד פרננדו דיניז, מאמנה של פלומיננזה מהליגה המקומית. בחודש ספטמבר מצפים לו משחקים ראשונים כמאמן הסלסאו במסגרת מוקדמות המונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully