וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריטי היקר בכל הזמנים: דקלן רייס יחתום בארסנל לחמש שנים

התותחנים ישברו את שיא המועדון כאשר ישלמו לווסטהאם בסך הכל 105 מיליון ליש"ט עבור הקפטן שלהם, שביסס את מעמדו כאחד הקשרים האחוריים הטובים בעולם

אוסקר גלוך מדבר לפני המשחק של הנבחרת הצעירה מול אנגליה בחצי גמר היורו/ספורט1

דקלן רייס צפוי בימים הקרובים להפוך לכדורגלן הבריטי היקר בכל הזמנים. כבר בינואר, לפני כחצי שנה, החלו הדיווחים על כך שהוא צפוי בסיום העונה לעבור מווסטהאם לארסנל, אלא שהלילה (בין שלישי לרביעי) אישרו כלי התקשורת בממלכה שהעסקה סוכמה ושהתותחנים ישלמו עבורו בסך הכל 105 מיליון ליש"ט.

זהו גם יהיה שיא חדש עבור ארסנל, שהרכש היקר בתולדותיה היה ניקולא פאפה שעבורו שולמו בזמנו 72 מיליון ליש"ט, עסקה שבמהרה הוגדרה ככישלון חרוץ ושחקן הכנף את העונה האחרונה כבר בילה כמושאל בניס, שגם בשורותיה לא הותיר רותם. ארסנל תשלם לווסטהאם על הקפטן שלה 100 מיליון ליש"ט בשלושה תשלומים ו-5 מיליון ליש"ט נוספים ישולמו בבונוסים עתידיים. ארסנל תחילה קיוותה לעסקה נוחה יותר גם בכל הנוגע לפריסת התשלומים, אלא שלא נותרה לה ברירה למתוח את הגבולות של עצמה לאור הצעה בסך 90 מיליון ליש"ט שהגישה מנצ'סטר סיטי עבור רייס בן ה-24.

דקלאן רייס, ווסטהאם. רויטרס
הבריטי היקר בכל הזמנים. דקלן רייס/רויטרס

רייס, שגדל בצ'לסי ומשם המשיך לווסטהאם בעוד בגיל צעיר, אמור לעבור את הבדיקות הרפואיות בסוף השבוע ויחתום על חוזה עד 2028 עם אופציה להאריך את ההתקשרות בשנה נוספת וכל זאת עבור כ-8 מיליון ליש"ט נטו בשנה כולל בונוסים אישיים וקבוצתיים.

כידוע, רייס היה מועמד למועדוני הפאר באנגליה גם בקיץ שעבר, אלא שאז ווסטהאם סירבה למכור אותו והבטיחה לו שתאפשר לו לעזוב עם תחילת שנתו האחרונה בחוזה בקיץ 2023, מה שאכן קורה אחרי שגם הוביל את הקבוצה לזכייה בקונפרנס ליג העונה.

. חרף גילו הצעיר יחסית, רייס כבר ערך 245 הופעות פרמיירליג מאז שערך את הופעת הבכורה בווסטהאם ב-2017. גם בנבחרת אנגליה הוא ביסס את מעמדו כשחקן הרכב ולראיה פתח בכל 12 המשחקים האחרונים של שלושת האריות, כולל במונדיאל בקטאר וביורו האחרון. את הבכורה בנבחרת ערך במרץ 2019 ומאז רשם 43 הופעות בסך הכל והבקיע שלושה שערים. בשנה החולפת הוא היה אחד הקשרים האחוריים הטובים באירופה, מוביל בלא מעט דוגמת תיקולים וחטיפות בליגות הבכירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully