וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כבר הוכחנו שהכול אפשרי": אמונה בנבחרת הצעירה, הופמייסטר יפתח?

4.7.2023 / 20:31

אחרי השגת הכרטיס האולימפי, ישראל חולמת גם על גמר ביורו הצעירות, אפילו על חשבון אנגליה האימתנית (ד', 19:00, ספורט1). רביבו ישוב ל-11, התלבטות לגבי השחקן שיפתח לצד תורג'מן בהתקפה

גיא לוזון, מאמן הנבחרת הצעירה לפני חצי גמר היורו נגד אנגליה/לירן שכנר, שליח ספורט1 ליורו הצעירות

הנבחרת הצעירה סיימה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר (רביעי, 19:00, ספורט1) בבאטומי, גאורגיה, מול אנגליה החזקה בחצי גמר היורו. תומר צרפתי יפתח בין הקורות לאור חסרונו של השוער הראשון דניאל פרץ בגלל כרטיסים צהובים, אך עושה רושם שגיא לוזון עוד מתלבט בנוגע לכמה עמדות, שכן בתרגולים באימון היום שינה המאמן כמה מערכים וכן שחקנים שיפתחו בהרכב.

אחרי השגת הכרטיס לטורניר האולימפי לראשונה מאז 1976, בנבחרת מלאים ביטחון למרות היריבה הקשה ומקווים להמשיך במסע הקסום. רוי רביבו צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי, כאשר יואב הופמייסטר ככל הנראה יפתח על חשבונו של עדן קארצב. בחוד ישנה התלבטות לגבי השחקן שיפתח לצד דור תורג'מן.

"ברור לכולנו שזה כנראה המשחק הגדול בקריירה עד כה", אמר שחקן בנבחרת. "אנגליה נבחרת אדירה, ראינו את זה מולנו בשלב הבתים, אבל במשחק אחד הכול אפשרי. הוכחנו את זה יותר מפעם בשנתיים האחרונות, ובטח בטורניר הזה".

הרכב משוער: תומר צרפתי, כרם גאבר, סתיו למקין, גיל כהן, רוי רביבו, יואב הופמייסטר, עומרי גנדלמן, איתן אזולאי, אוסקר גלוך, עידן טוקלומטי, דור תורג'מן.

יואב הופמייסטר שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל מול זוריקו דביטאשווילי שחקן נבחרת גאורגיה הצעירה. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
ההקרבה מול גאורגיה תסדר מקום ב-11? יואב הופמייסטר/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

עוד על הנבחרת הצעירה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אנגליה היא הנבחרת הטובה בטורניר, ללא צל של ספק. החבורה של לי קארסלי ניצחה 0:2 בכל שלושת משחקיה בשלב הבתים, כולל מול ישראל במחזור השני, וגם ברבע הגמר לא ספגה (0:1 על פורטוגל). היא תחסר את ג'ייקוב ראמזי, קשרה המצוין של אסטון וילה שנפצע ברבע הגמר וסיים את הטורניר.

פרט אליו, יחסרו גם המגנים המוצהבים מקס ארונס ובן ג'ונסון. את ראמזי יחליף ב-11 אמיל סמית' רואו, קשרה של ארסנל שכבש לרשת ישראל במפגש הקודם. צ'רלי קרסוול הוא היחיד שמתוכנן לפתוח ולא היה בהרכב במפגש בין הנבחרות בשלב הבתים.

הרכב משוער: ג'יימס טראפורד, ליוואי קולוויל, צ'רלי קרסוול, טיילור הארווד-בליס, ג'יימס גארנר, קרטיס ג'ונס, אנג'ל גומס, מורגן גיבס-ווייט, אמיל סמית' רואו, נוני מדואקה, אנתוני גורדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully