וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד החמיאו לפרץ: "מומחה הפנדלים שהוביל את ישראל להיסטוריה"

ב"מארקה" ערכו היכרות מחמיאה עם שוער הנבחרת הצעירה: "שוער מודרני. יש לו תגובות מהירות והוא אמיץ". בגרמניה טוענים: "הוא לא מועמד לוולפסבורג"

שחקני הנבחרת הצעירה חוגגים עלייה לחצי גמר אליפות אירופה 2023/צילום: עמית מידן, ספורט1

ב"מארקה" הספרדי פרסמו היום (שלישי) כתבה מחמיאה על שוער מכבי תל אביב והנבחרת הצעירה של ישראל, דניאל פרץ. ישראל תשחק מחר (רביעי, 19:00, ספורט1) נגד אנגליה בחצי גמר אליפות אירופה, אחרי שכבר הבטיחה את מקומה באולימפיאדת 2024. פרץ לא ישחק בגלל צבירת כרטיסים צהובים, אבל הוא הצטיין במסע של התכולים-לבנים לארבע הגדולות.

"דניאל פרץ, מומחה הפנדלים שהוביל את ישראל לעשות היסטוריה", כתבו ב"מארקה", "בלי עצירות הפנדלים שלו, זה היה בלתי אפשרי עבור דור הזהב של ישראל. למעשה, ללא שוער מכבי תל אביב, יכול מאוד להיות שהנבחרת שלו כלל לא הייתה עולה ליורו; הוא עצר שלושה מארבעת הפנדלים של אירלנד בפלייאוף".

עוד נכתב על הישראלי: "הוא הוכתר פעמיים ל'שחקן המשחק', עצר שני פנדלים בשלב הבתים נגד גרמניה ובדו קרב הפנדלים מול גאורגיה, קלט את הבעיטה של גיורגי גגואה".

שחקני נבחרת ישראל הצעירה חוגגים עם דניאל פרץ. Giorgi Ebanoidze/DeFodi, GettyImages
פרץ והחברים אחרי הניצחון על גאורגיה/GettyImages, Giorgi Ebanoidze/DeFodi

ב"מארקה" הגדירו את פרץ כ"שוער מודרני" והזכירו ציטוטים שלו בהם סיפר: "מאז שהייתי ילד עבדתי על משחק הרגל שלי. ראיתי איך הכדורגל מתפתח והבנתי ששוערים הופכים להיות לפעמים כמו שחקני שדה. אני עובד על זה בכל אימון ואני חושב שזה שווה את זה".

באתר הספרדי הוסיפו מדדים סטטיסטיים בנוגע להצטיינות של השוער וכתבו על היכולת הגבוהה שגילה במדי מכבי תל אביב בקונפרנס ליג. "הוא מתנשא לגובה 1.90 מטר, אבל יש לו תגובות מהירות גם עם הידיים וגם עם הרגליים, והוא אמיץ במצבים של אחד על אחד", הוסיפו, "במובן מסוים הוא מזכיר את ג'ו הארט".

"קבוצות גדולות באירופה כבר עוקבות אחריו ולא נראה שהוא יישאר במכבי תל אביב", סיכמו ב"מארקה", "אייאקס, וולפסבורג, ניס ומארסיי כבר הביעו עניין בשוער שהמחיר שלו יכול לנוע בין 4 ל-7 מיליון יורו".

בגרמניה אגב, טענו היום שפרץ לא מועמד לוולפסבורג שלא זקוקה כרגע לשוער. "אם השוער הבלגי קואן קאסטלס יעזוב, אולי יהיה שינוי", נכתב.

דניאל פרץ שוער מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
"מזכיר את ג'ו הארט". פרץ/מאור אלקסלסי

דניאל פרץ בפנדלים

דו-קרבות פנדלים בקריירה: 3

דו-קרבות פנדלים שהסתיימו בניצחונות: 2

אחוזי הצלחה בדו-קרבות פנדלים: 66%

עצירות פנדלים לאורך הקריירה: 11

ספיגות פנדלים לאורך הקריירה: 21

סך הכל אחוזי הצלחה בפנדלים: 34%

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully