וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד מחצה 1:5 את אוקראינה ותפגוש את אנגליה בגמר יורו הצעירות

צפו בתקציר: שיאנית הזכיות באליפויות אירופה עד גיל 21 סיפקה הצגה בחצי הגמר בבוקרשט, בדרך לגמר התשיעי שלה. רואיס, סאנסט, בלאנקו, אורוס וגומס כבשו

תקציר ניצחונה של ספרד 1:5 על אוקראינה בחצי גמר יורו הצעירות/ספורט1

אחרי ה-0:3 הקליל של אנגליה שסיים לנבחרת ישראל את המסע החלומי ביורו הצעירות, שיאנית הזכיות ספרד הצטרפה אליה בגמר בזכות 1:5 אדיר על אוקראינה בחצי הגמר השני הערב (רביעי) ברומניה. הספרדים זכו חמש פעמים באליפות אירופה עד גיל 21, כשהאחרונה הייתה ב-2019. זה יהיה הגמר התשיעי שלהם בהיסטוריה, והראשון מול אנגליה שהפסידה במעמד הזה ב-2009 וזכתה פעמיים ב-1982 ו-1984.

כעת ספרד תמריא לראשונה לגאורגיה אחרי שקיימה את כל משחקיה ברומניה, ובגמר בבאטומי בשבת (19:00, ספורט1) תנסה גם להיות הראשונה בטורניר שכובשת לרשת אנגליה, שעד כה ניצחה את כל משחקיה ומחזיקה בהפרש שערים 0:10.

אבל רואיס שחקן נבחרת ספרד הצעירה. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
שער שלישי בטורניר. אבל רואיס/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

עוד על יורו הצעירות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ספרד ואוקראינה עלו יחד מבית ב', אותו סיימו ב-2:2 אחרי שהאוקראינים הובילו פעמיים ואבל רואיס איזן בדקה האחרונה. גם הפעם הנבחרת של רוסלן רוטאן היא זו שעלתה ליתרון, כשמיכאילו מודריק שחזר מפציעה סיפק פריצה מסחררת בצד שמאל והכין לארטיום בונדרנקו שהבקיע בדקה ה-13. אלא שארבע דקות לאחר מכן רואיס התגבר על הבלם והשוער והשווה בסיבוב, ובדקה ה-24 אויהאן סאנסט השלים את המהפך.

במחצית השנייה נאלצה אוקראינה להעז הרבה יותר והספרדים ידעו לנצל זאת כדי להגדיל את התוצאה עם כדורגל משובח. אנטוניו בלאנקו מריאל מדריד ירה פנימה בדקה ה-54 אחרי ניסיון ראבונה של רואיס, המחליף איימאר אורוס מאוסאסונה סובב את הרביעי (68) וסרג'יו גומס ממנצ'סטר סיטי הניח את הדובדבן על הקצפת, עם כדור לחיבורים בדקה ה-78 שהיה גם שערו השלישי בטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully