וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לי קארסלי: "נהניתי לנתח את ישראל, שמח שיצא לנו לשחק נגדה"

מאמן אנגליה הצעירה אחרי ה-0:3 בחצי גמר היורו: "ישראל נבחרת קשוחה עם הרבה רוח". ג'ונס: "הצלחנו להתגבר על יריבה שהסתגרה"

גיא לוזון מגיב להדחת נבחרת ישראל הצעירה בחצי גמר היורו/ספורט1

בנבחרת אנגליה חגגו הערב (רביעי) את ההעפלה לגמר אליפות אירופה לנבחרות צעירות אחרי ניצחון 0:3 על ישראל בחצי הגמר. האריות הצעירים עם 5 ניצחונות מ-5 משחקים בטורניר, הפרש שערים 0:10 והעפלה ראשונה לגמר מאז 2009.

המאמן לי קארסלי אמר: "זה הישג גדול לשחקנים. דיברנו כל הזמן על לייצר היסטוריה משלנו ועד עכשיו עשינו את העבודה. יחד עם זאת, הגמר הוא הדבר הגדול הבא. נהניתי לנתח את ישראל לקראת המשחק הזה, ידענו שיהיה קשה לשבור אותה. זו נבחרת טובה וקשוחה, עם הרבה רוח. אני מאוד שמח שהייתה לנו הזדמנות לשחק נגדה".

מורגן גיבס-ווייט, אמיל סמית' רואו, שחקני הנבחרת הצעירה של אנגליה. MB Media, GettyImages
והמטרה היחידה שלנו מההתחלה הייתה לעלות לגמר". גיבס-ווייט משמאל/GettyImages, MB Media

מורגן גיבס-ווייט, שנבחר לשחקן המצטיין וגם כבש את השער הראשון הערב: "אין לי מילים כרגע. כולנו האמנו שנצליח לעשות את זה. הנבחרת הזו עובדת כל כך קשה בשנתיים האחרונות והמטרה היחידה שלנו מההתחלה הייתה לעלות לגמר".

קרטיס ג'ונס הוסיף: "אני רוצה להודות לכל החברים שלי ולכל הצוות על העבודה הגדולה של כולם בהגעה לגמר. ישראל נבחרת טובה, במשחק בשלב הבתים היא ניסתה ללחוץ עלינו. הפעם היא הסתגרה והקשתה עלינו, אבל הצלחנו להתגבר על זה. הסטטיסטיקה מדברת בעד עצמה: אנחנו כובשים הרבה ולא סופגים בכלל - אפילו לא נותנים ליריבות להגיע למצבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully