וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון פרץ בבכי: "האמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה"

מאמן ישראל היה נרגש במיוחד אחרי ההפסד לאנגליה: "הפסדנו לקבוצה טובה יותר, אבל יש לנו לאן לשאוף. יש עתיד כאן". למקין: "אם השחקנים שלנו ייצאו לליגות יותר טובות, הפערים יצטמצמו"

גיא לוזון מגיב להדחת נבחרת ישראל הצעירה בחצי גמר היורו/ספורט1

מסע הקסם של נבחרת ישראל הצעירה ביורו הגיעו לסיומו. שחקניו של גיא לוזון הפסידו הערב (רביעי) 3:0 לנבחרת אנגליה האימתנית, ששחזרה במדויק את הניצחון שהשיגה על ישראל בשלב הבתים והגיעה לגמר עם שער נקי מספיגות. פערי הרמות בין הנבחרות שוב הורגשו למן הרגע הראשון. ישראל ניצלה מספיגה מוקדם כשגיבס-ווייט החמיץ פנדל בדקה ה-17, אבל תיקן עם נגיחה לרשת בדקה ה-42. פאלמר הכפיל בדקה ה-63, אחרי שב-VAR תיקנו הנפת דגל של הקוון, כשישראל לא באמת איימה על השער האנגלי. בדקה ה-90 האנגלים יצאו למתפרצת וקמרון ארצ'ר נעץ את המסמר האחרון בארון של הנבחרת הישראלית, שיכולה כמובן להיות גאה בקמפיין הזה ובעיקר מהעובדה שהיא השיגה את הכרטיס לאולימפיאדה בזכות ההעפלה לחצי הגמר.

שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל, אוסקר גלוך. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
לא הושיע הפעם. אוסקר גלוך/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

גיא לוזון דמע בסיום: "אני ממש עצוב. באמת האמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה. היתה לנו תוכנית טובה בחצי הראשון. הם לא הגיעו למצבים, אבל הפסדנו לקבוצה טובה מאיתנו. זה מה יש, מצד שני יש לנו לאן לשאוף. יש לנו עתיד. למקין וגיל כהן נתנו הופעה של שני בלמים מהטופ. אני באמת רוצה להודות לכל מי שהיה במסע הזה".

"השחקנים באמת עשו את המקסימום. הם שיבשו אותנו, אם לא הגול שלהם מהמצב היחיד שהם הגיעו אליו, המשחק שלהם היה משתבש. כל תוכנית המשחק שלהם זה שהבלם עומד ומחכה שתצא אליו. ואז הם יוצאים לקו שני ובגלל זה הם עם מאזן 0:7 ללא ספיגה. עד דקה 41 זה עבד בצורה מצוינת. הם חיכו שנצא אליהם וסיימו את המשחק. המאמן שלהם אמר להם הם יוצאים ויוצאים. עשינו ככל שביכולתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סתיו למקין שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל. באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
סיים שני טורנירים חלומיים. סתיו למקין/אתר רשמי, באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

סתיו למקין בלם הנבחרת אמר: "היה פה מסע מרגש. הצלחנו בסופו של דבר להשיג את המטרה העיקרית (העפלה לאולימפיאדה), אבל רצינו להגיע עד הסוף. היינו היום הנבחרת הפחות טוב. באנו עם תוכנית משחק מסויימת. דיברנו בינינו שנסדר את המערך במחצית. זה לא עבד לנו".

"אני מרגיש ששינינו את הדרך שבה מסתכלים עלינו. אפשר לראות את זה בכמות האוהדים שמגיעים. האוהדים מאמינים ואנחנו מאמינים. כולם פה צריכים לשחק ברמות הגבוהות. האנגלים משחקים בליגה הרבה יותר טובה וזה ההבדל. אם השחקנים פה היו משחקים בליגות יותר טובות וייצאו לקבוצות גדולות אז הפערים יכולים להצטמצם".

הקפטן גיל כהן סיכם: "אנחנו מאוד מאוכזבים מהתוצאה. בחצי השעה הראשונה יכולנו להבקיע, אבל אחרי שנקלענו לפיגור, היינו צריכים לרדוף אחרי אנגליה והיא נבחרת מאוד טובה".

גיא לוזון מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל. באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
לא הסתיר את התרגשותו לאחר המשחק. גיא לוזון/אתר רשמי, באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון אמר אחרי ההפסד: "גיא לוזון, הצוות וכמובן השחקנים, בשבילנו אתם אלופי אירופה ולנצח נרשמתם בדפי ההיסטוריה של הכדורגל הישראלי עם ההעפלה לאולימפיאדה בפריז בקיץ הבא. המשכתם את הקיץ החלומי של נבחרות ישראל ואני בטוח שכבר בקרוב תתנו את הטון בכדורגל המקצועני שלנו".

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "טורניר שהביא הישגים היסטוריים עם העפלה לרבע הגמר, לחצי גמר ולכרטיס לאולימפיאדה אחרי 47 שנים הסתיים בניצחון של הנבחרת הטובה יותר. אני גאה בכל אחד מהשחקנים, אנשי הצוות המקצועי וכל חברי המשלחת על ניפוץ כל תקרה אפשרית ועל האמון המחודש בכדורגלן הישראלי ובכדורגל שלנו. נמשיך להשקיע ולטפח כדי להיות חלק קבוע מטורנירי גמר. תודה מיוחדת לכל מי שתמכו באצטדיונים ויצרו אווירה ביתית ולכל מי שעודדו מהבית והיו אתנו בכל רגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully