וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון חתם לחמש שנים בטוטנהאם

הישראלי עובר משחטאר דונייצק לקבוצת הפאר הלונדונית, אחרי שאת העונה שעברה העביר כמושאל בפולהאם. יזכה לשכר גבוה מאוד בשל המעבר בחינם וישתף פעולה עם סון וקיין

ענבל מנור על מנור סולומון בתכנית "מחוץ לקווים" בעקבות המעבר לטוטנהאם/עורך: זיו שטיינר

מנור סולומון נשאר בפרמיירליג וימשיך בלונדון, אבל השתדרג ובגדול: כוכב נבחרת ישראל ששיחק בעונה החולפת בפולהאם, חתם היום (שלישי) לחמש שנים בטוטנהאם. סולומון הצטרף לאחר שסוכן העל פיני זהבי הגיע לסיכום על תנאיו עם בעלי הספרס דניאל לוי. בכך הפך סולומון לישראלי השני שלובש את מדיה של טוטנהאם, כשלפניו עשה זאת רק רוני רוזנטל.

סולומון בן ה-23 שיחק בעונה החולפת בפולהאם, שנחשבה לאחת ההפתעות הכי נעימות של הפרמיירליג ב-2022/23, אבל לא קיבל הרבה דקות ובחר שלא להישאר בשורות הקוטג'רס. כאמור לטוטנהאם הוא הצטרף בהעברה חופשית אחרי שהתקבלו האישורים שהוא רשאי לעזוב את שחטאר דונייצק האוקראינית ללא תמורה, למרות חוזהו - זאת בשל המלחמה.

מנור סולומון מוצג שחקן טוטנהאם. טוטנהאם, אתר רשמי
נשאר בפרמיירליג, אבל מגיע לטוטנהאם. סולומון/אתר רשמי, טוטנהאם

לסולומון היה חוזה בשחטאר עד דצמבר 2023, אלא שפיפ"א אישרה שגם העונה שחקנים מהליגה האוקראינית יהיו רשאים לעזוב בעקבות הפלישה הרוסית והמלחמה בין המדינות. שחטאר בתגובה איימה כי תתבע את מי שתצרף את סולומון, שנכנס לחצי שנה אחרונה בחוזה ולמעשה נפרד מהמועדון האוקראיני ללא תמורה.

טוטנהאם חוותה עונה מאכזבת מאוד אשתקד וסיימה רק במקום השמיני, מה שימנע ממנה לשחק באירופה. הקבוצה מינתה את אנג'ה פוסטקוגלו, מאמנו של ליאל עבדה בסלטיק, למאמן החדש ותנסה להיאבק בצמרת בעונה הבאה. סולומון פתח בסערה את הקדנציה שלו בפולהאם עם ארבעה שערים, חלקם יפהפיים, אך למרות זאת ירד לספסל ורשם רק 4 הופעות בהרכב הקוטג'רס אשתקד. כעת הוא אמור לשחק לצידם של הארי קיין ויונג מין סון בהתקפה המאיימת של התרנגולים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מנור סולומון מוצג כשחקן טוטנהאם. באדיבות המצולמים
מביא איתו לא מעט ניסיון אירופי. סולומון/באדיבות המצולמים

סולומון בן ה-23 מגיע לתחנה הרביעית בקריירה שלו. הוא התחיל אותה בסערה עם הופעות מצוינות במכבי פתח תקוה, שבזכותן נמכר לשחטאר דונייצק תמורת כ-6 מיליון יורו בינואר 2019. אחרי שפרצה המךחמה באוקראינה, הוא עבר לפולהאם וכעת הוא כאמור חתם בטוטנהאם.

סולומון לא אמור להיות שחקן מפתח בהתחלה, אבל הוא בהחלט מביא איתו הרבה ניסיון ביחס לשחקן בגיו. הוא רשם כבר 28 הופעות במפעלים אירופים, כבש פעמיים נגד ריאל מדריד בליגת האלופות ומצא את הרשת של מנצ'סטר סיטי ואטאלנטה במפעל היוקרתי. בשנים האחרונות הפך לשחקן המוביל של נבחרת ישראל ועד כה לבש את מדיה 35 פעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully