וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר-סאב חדש? סולומון יוצג בטוטנהאם, באנגליה ניתחו את ההתאמה

הישראלי עבר בדיקות רפואיות בלונדון לקראת החתימה במועדון הפאר, באנגליה מנתחים את סימני השאלה, התפקיד המיועד והפוטנציאל: "רק במהלך העונה יתברר כמה תועלת אפשר להפיק ממנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.7/ספורט1

זה כבר כמעט רשמי: מנור סולומון עבר בדיקות רפואיות וחתם על החוזה בטוטנהאם, שצפויה להציג אותו בקרוב מאוד - כך מדווח היום (שלישי) מומחה ההעברות פבריציו רומאנו. סולומון צפוי לחתום במועדון הפאר לחמש שנים, עד קיץ 2028, ושכרו העונתי צפוי לעמוד על כ-3 מיליון יורו.

סולומון יהיה הישראלי השני בטוטנהאם אחרי רוני רוזנטל, וינסה להותיר חותם אחרי שהראה ניצוצות בפולהאם. אוהדי טוטנהאם כבר מנתחים את המהלך, ובאתר "The Spurs Express" הסבירו מה ההיגיון שעומד מאחורי ההחתמה, וניסו לנבא איך ייראה התפקיד החדש של שחקן הכנף.

"מנור דריבליסט נהדר, ומציג יכולת כיבוש שערים שהולכת ומתפתחת עם הזמן. מה שפחות טוב אצלו, זו העובדה שהוא כל הזמן מחפש לקבל את הכדור לרגל, ולא מצטיין בתנועות עומק. זה עשוי לפגוע בו, כי יותר מדי פעמים הוא מקבל את הכדור רחוק מדי מהשער, באזורים לא מסוכנים. זה גם עלול לתקוע לפעמים את חבריו לקבוצה. ברמות הגבוהות של הכדורגל, צריך לעשות תנועות עומק כדי לפנות שטחים לאחרים. הוא עדיין לא עושה את זה ברמה מספיק גבוהה. אלו שתי הסיבות העיקריות שהמספרים שלו לא מאוד מרשימים בשלב הזה של הקריירה", ניתחו.

מנור סולומון, טוטנהאם. מתוך טוויטר, מערכת וואלה! NEWS
זה קורה. סולומון במדי טוטנהאם/מערכת וואלה! NEWS, מתוך טוויטר

עוד הוסיפו: "גם המחסור שלו בדקות משחק הופך אותו לסימן שאלה. בעונה שעברה הוא ספג פציעה לא קלה והחמיץ לא מעט משחקים, ובאופן טבעי גם המלחמה באוקראינה מנעה ממנו לצבור ניסיון. זו לא אשמתו, אבל זה בהחלט סימן שאלה ראוי לשאול. חסרים לו בקריירה משחקים ברמה גבוהה כפי שנדרש משחקן של טוטנהאם.

"מצד שני, יש לסולומון גם יתרונות ברורים שיעזרו לו להשתלב בטוטנהאם. פוסטוקוגלו יאהב אותו. יש לו את היכולות שהמאמן מחפש במהלכי אחד על אחד, והוא ילמד איך להתמיד באזורים המסוכנים כל הזמן. כמובן שסולומון לא הוחתם בתור שחקן הרכב אלא בעיקר כדי לעבות את הרוטציה, אבל הוא יכול להפוך לסופר-סאב. עם היכולות שלו, הוא בהחלט יכול לעזור לקבוצה לכבוש שערים בשלבים מתקדמים של המשחק. אפשר לנחש שהוא יכבוש עבורנו לפחות שער ניצחון אחד העונה. הוא ככל הנראה יהיה המחליף הראשון של סון בכנף שמאל. לסיכום, ההחתמה של סולומון טובה, אבל לא יוצאת מהכלל. זה מהלך עם סיכון נמוך בגלל שהוא שחקן חופשי, ויש לו פוטנציאל, כך שזה מסוג השחקנים שאתה מחתים ורואה רק במהלך העונה כמה תועלת כמה להפיק ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully