וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון: "לפני עשור לא הייתי מאמין שאחתום בטוטנהאם"

הישראלי התייחס למעבר לתרנגולים: "זו הגשמת חלום. תהיה קבוצה התקפית". עוד קודם לכן נפרד משחטאר דונייצק: "מאחל את הטוב ביותר לאוקראינה"

ענבל מנור על מנור סולומון בתכנית "מחוץ לקווים" בעקבות המעבר לטוטנהאם/עורך: זיו שטיינר

עכשיו זה רשמי: מנור סולומון חתם לחמש שנים בטוטנהאם. יממה אחרי שעבר את הבדיקות הפואיות במתחם של התרנגולים בלונדון, היום (שלישי) הוצג הישראלי במדים החדשים עם חוזה לחמש שנים. לאחר מכן אמר: "אני מאושר ונרגש להצטרף למועדון הנפלא הזה. זה כבוד גדול להיות כאן ואני לא יכול לחכות להתחיל".

עוד אמר הקשר לאתר הרשמישל התרנגולים: "זו הגשמת חלום עבורי. הגעתי לכאן וראיתי את השחקנים, המתקנים, ראיתי הכל - הכל ברמה הגבוהה ביותר ואין שחקן שלא חולם לשחק במקום כמו טוטנהאם. אני חושב שעכשיו עם המאמן החדש צפויות למועדון שנים מוצלחות. אני כבר לא יכול לחכות לפגוש את כולם ואחרי ששוחחתי עם המאמן והבנתי מה הוא דורש ממני ומהקבוצ, אני יודע שמצפה לאוהדים קבוצה התקפית יותר. אני כבר לא יכול לחכות שתתחיל העונה".

עוד אמר הישראלי: "אני אוהב כדורגל והכי אוהב להבקיע, כמו שיגיד כל שחקן. אלו הרגעים הכי טובים. אי אפשר להסביר במילים את התחושה אחרי הבקעת שער, אצלי זה קרה בשנה שעברה כשהבקעתי לראשונה בפרמיירליג בפולהאם. אני מקווה שיהיו לי המון רגעים כאלה בטוטנהאם. אם הייתם אומרים לי לפני 10 שנים שבגיל 24 אשחק בטוטנהאם, לא יודע אם הייתי מאמין לזה".

סולומון גם נשאל על הישראלי הקודם ולמעשה היחיד עד היום שהיה בטוטנהאם: "רוני רוזנטל היה שחקן גדול שכולם מכירים בישראל. אני יודע שאני הישראלי השני אחריו וזה מרגש".

עוד קודם לכן הוא פרסם הודעת פרידה משחטאר דונייצק, אליה השתייך עד כה באופן חוזי למרות שלא לבש את מדי הקבוצה מאז שפרצה המלחמה באוקראינה בפברואר 2022: "למרות שלא שיחקתי בשחטאר דונייצק זמן מה, היום הגיע הרגע להיפרד", כתב סולומון בחשבון האינסטגרם, "תודה ענקית למועדון, לחבריי לקבוצה ולאוהדים. צברנו זכרונות נהדרים ביחד, מאחל את הטוב ביותר לשחטאר ולאוקראינה".

כזכור, סולומון נמלט מאוקראינה עם הפלישה הרוסית לפני כשנה וחצי, ולאחר שפיפ"א החליטה להשהות את חוזי השחקנים הזרים בליגה האוקראינית, הישראלי עבר בקיץ שעבר לפולהאם. הקוטג'רס ניסו להשאירו לעונה נוספת, אך לבסוף הוא החליט לחתום לחמש שנים בטוטנהאם.

שחטאר איימה לתבוע את מי שתנסה להחתים את סולומון בחינם חצי שנה לפני תום החוזה, אך בעקבות התקנות של פיפ"א העסקה בשלב זה תהיה ללא דמי העברה. סולומון נרכש על ידי שחטאר דונייצק ממכבי פתח תקוה בינואר 2019, ובשלוש שנים וחצי במדיה הבקיע 22 שערים ובישל 9 נוספים ב-108 הופעות בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully