וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההערכות בנבחרת: תומר צרפתי יועדף על שריף כיוף בחצי הגמר

2.7.2023 / 8:15

שוער מכבי נתניה מקבל קדימות ועשוי לאייש את התפקיד של דניאל פרץ ברביעי (19:00, ספורט1). התסריט החלומי של השחקנים: העפלה של צרפת והדחה של אנגליה. מחמאות ללוזון: "מחדיר בנו אמונה, נסחפים אחריו". חג'ג' שיחק עם כיווץ: "זה מסמל את הנבחרת הזו"

גיא לוזון, דניאל פרץ ואוסקר גלוך בריאיון אחרי העלייה לחצי גמר היורו/ספורט1

שמחה אדירה בנבחרת הצעירה אחרי ההעפלה לחצי גמר היורו. עוד לפני המשחק שוחח המאמן גיא לוזון עם חניכיו וביקש מהם לא להתרגש מרבבות האוהדים של גאורגיה ביציעים, אלא לתעל את זה לטובתם. "אולי להם יש 55 אלף ביציעים, אבל לכם יש 8 מיליון שיצעקו, ישמחו ויבכו בכל בית בישראל", אמר המאמן לשחקנים והחדיר בהם מוטיבציה ופטריוטיות.

בנבחרת היו מרוצים מאוד גם מהיכולת שהציגו, בעיקר ב-70 הדקות הראשונות. "היינו עליונים על הגאורגים. אם לא השוער שלהם, היינו עולים אחרי 90 דקות", אמר אחד השחקנים בנבחרת. "באנו מאוד ממוקדים ונחושים, גיא מצליח להחדיר בנו אמונה שהכל אפשרי ואנחנו נסחפים אחריו".

בנבחרת החמיאו כמובן לדניאל פרץ שייעדר מחצי הגמר. שריף כיוף ימריא הבוקר בטיסה ישירה מאוסטריה לגאורגיה ויחבור לחבריו לנבחרת. כיוף תוכנן להיות מראש שוער המשנה ואף פתח במשחק ההכנה האחרון נגד בלגיה, אבל לוזון יקבל החלטה רק בסמוך למשחק מי מבין כיוף או תומר צרפתי יפתח בין הקורות ברביעי. ההערכה בנבחרת היא שלוזון יתן את המפתחות לצרפתי בשל העובדה שנכח בטורניר לכל אורכו, בניגוד לכיוף שהתאמן בישראל עם מכבי חיפה. "בסוף גיא יעשה את השיקול המקצועי הנכון", הסבירו בנבחרת. "מי שיהיה יותר טוב ויותר מוכן למשחק, הוא זה שישחק".

גיא לוזון מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
"נסחפים אחריו". לוזון/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

עוד באותו נושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

שחקן נוסף שזכה למחמאות גדולות היה עילאי חג'ג' שגם הציג משחק מצויין בעמדה לא טבעית שלו וגם הצליח לשרוד את עשר הדקות האחרונות עם כיווץ בשריר. "עילאי הוא הדוגמא למה שקורה כאן", אמר גורם בנבחרת, "יש פה חבורה של פייטרים שמקריבים מה שצריך בשביל הניצחון". מעל כולם זכו למחמאות צמד הבלמים גיל כהן וסתיו למקין שממשיכים בטורניר האדיר שלהם.

כעת בנבחרת ימתינו למשחקים הערב כאשר העפלה של אנגליה או של צרפת (או של שתיהן כמובן) תבטיח העפלה היסטורית לאולימפיאדה. שחקנים בנבחרת הודו שלא בפומבי שהיו שמחים לתסריט בו צרפת עולה אך אנגליה מודחת מול פורטוגל. אחרי המפגש מול האנגלים בשלב הבתים, החבורה של לוזון מבינה שעדיף להימנע ממשחק נוסף מול נבחרת הכוכבים הזו. "בסוף נצטרך לעבור קבוצה איכותית כמו שאנחנו עושים לאורך כל הדרך", אמר שחקן בנבחרת בהתייחס להעדפה ליריבה בחצי הגמר. "אנחנו מרגישים בחלום, אבל עושים הכל כדי לא להתעורר ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully