וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן החתונה של קורטואה: אחותו יצאה כנגד מאמן בלגיה

ואלרי קורטואה העלתה בזמן הריקודים באירוע בו התחתן אחיה עם מישל גרציג, הדוגמנית הישראלית, תמונה לרשתות החברתיות ובה היא עונדת את סרט הקפטן של הנבחרת, זכר לנטישת השוער את הסגל בעקבות הדרמה עם טדסקו

תקציר: אסטוניה - בלגיה 3:0/ספורט 1

כשבוע לאחר הניצחון של נבחרת בלגיה 0:3 על אסטוניה, במשחק בו טיבו קורטואה לא השתתף מסיבות של פציעה ואישיות, השוער הבלגי התחתן עם בחירת לבו - מישל גרציג.

נטישתו את סגל השדים האדומים הגיעה בהפתעה, ולפי דיווחים מהתקשורת הבלגית וחבריו לנבחרת, קורטואה הסתכסך עם דומיניקו טדסקו שבחר להעניק את סרט הקפטן לרומלו לוקאקו, ולא לשוער שכבר ענד את הסרט ב-1:1 עם אוסטריה.

כאמור, כבר עבר יותר משבוע מאז הניצחון על אסטוניה במסגרת מוקדמות היורו, וקורטואה הספיק להתחתן עם הדוגמנית הישראלית באירוע נוצץ בו השתתפו מפורסמים וכדורגלני עבר והווה רבים. כחלק מהביקורת שהופנתה כנגד השוער הבלגי, גם מצד חבריו לנבחרת, בחרה אחותו ואלרי להביע את עמדתה, כשבמהלך הריקודים בחתונה היא העלתה תמונה ובה היא עונדת על הזרוע את סרט הקפטן כביקורת על טדסקו שלקח את הכבוד מאחיה.

העקיצה של ואלרי קורטואה

כזכור, גם גרציג יצאה להגנתו של בעלה הטרי עם פוסט באינסטגרם שתמך בקורטואה, אך הביקורת נגד השוער הבלגי המשיכה ויהיה מעניין לעקוב לקראת משחקי המוקדמות הבאים שיערכו בחודש ספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully