וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמורת 5 מיליון דולר: השותף החדש של עומר אצילי בהתקפת אל עין

האמירתים עומדים לרכוש את אלחנדרו "קאקו" רומרו מנבחרת פרגוואי, שבדומה לישראלי משחק כקשר התקפי ובעמדות הכנף. בדרך לשיתוף פעולה פורה או מאבק על המקום בהרכב?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6/ספורט1

עומר אצילי יוציא לדרך בעוד כחודש וחצי את ההרפתקה האמירתית שלו, כאשר אל עין תפתח את העונה החדשה באיחוד האמירויות באמצע אוגוסט. בינתיים נדמה שהוא עומד לקבל בקרוב חבר חדש ומסקרן בחלק הקדמי.

לפי דיווח של העיתונאי ססאר לואיס מרלו, הקשר ההתקפי אלחנדרו "קאקו" רומרו יעבור בימים הקרובים בדיקות רפואיות לקראת חתימה על חוזה עד 2026 באל עין. האמירתים ישלמו עבור שחקנה של נבחרת פרגוואי 5 מיליון דולר לאל טאוון הסעודית, קבוצתו של "קאקו" בשנתיים וחצי האחרונות.

עומר אצילי מוצג כשחקן אל עין. דף הטוויטר של אל עין, אתר רשמי
מחכה לשותף דרום אמריקאי. אצילי/אתר רשמי, דף הטוויטר של אל עין

עוד על המעבר של עומר אצילי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"קאקו" בן ה-28 נולד בארגנטינה להורים פרגוואים וחי בה כל חייו. בנבחרות הצעירות לבש את מדי האלביסלסטה, אך בעלייה לנבחרות הבוגרות החליט לעבור ולייצג את מדינת המוצא של הוריו. יש לו 12 הופעות במדי הנבחרת ובהן הבקיע ארבעה שערים.

שני השחקנים יכולים לשחק גם כקשרים התקפיים וגם בעמדות הכנף, ואצל שניהם רגל שמאל היא החזקה יותר. כעת המשימה תהיה לייצר כימיה בין השניים על המגרש, ולהימנע ממצב שההצלחה של אחד מהם תבוא על חשבון השני. אגב, שוויו המוערך של "קאקו" לפי אתר "טרנספרמארקט" עומד על 5 מיליון יורו, בהשוואה ל-2.2 מיליון של הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully