וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה הופתע מאוד מהודעת הפיטורים של מכבי תל אביב. גם השחקנים

26.6.2023 / 9:35

הספרדי התכונן לנחות בישראל וקיבל את הטלפון ממכבי ת"א כמה שעות לפני ההמראה. גם השחקנים הופתעו מכיוון שלא חשבו שמהלך כזה ייצא לפועל בשלב כל כך מאוחר. בממלכה מספרים שהעסקה עם קין כמעט סגורה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.6/ספורט1

בדומה לפיטורי גאורגיוס דוניס ופטריק ואן לוון, גם ההודעה של מכבי תל אביב לאייטור קראנקה, הגיעה אליו כשהוא לא מוכן אליה. קראנקה עוד שוחח בסוף השבוע עם אנשי הקבוצה וגורמים אחרים בארץ ועידכן שהוא נוחת בישראל ביום ראשון לקראת פתיחת האימונים היום. ההודעה שקיבל בלילה של יום שבת, תפסה אותו כמה שעות בלבד לפני שיצא לשדה התעופה. הוא אולי ידע שהקהל של מכבי תל אביב מוחה נגדו בחודש האחרון, אבל הוא לא חש מכיוון ההנהלה שהם מחפשים מאמן אחר.

ההחלטה הגיעה, מבחינתו, בעיתוי מאוד בעייתי. כשם שמכבי תל אביב תנחית השבוע את רובי קין כשהוא צריך ללמוד את המועדון, השחקנים והכדורגל הישראלי תוך פרק זמן קצר, כך גם קראנקה מהצד השני יצטרך למצוא מועדון חדש בעיתוי ממש לא נוח מבחינתו. לספרדי יש את החוזה לעונה הבאה וכל עוד הוא יושב מחוסר עבודה, הוא יקבל את משכורתו הגבוהה, אבל כמו מרבית המאמנים, גם הוא רוצה לעבוד ויצטרך כעת למצוא קבוצה חדשה בתזמון מאוד בעייתי.

אייטור קראנקה, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
התכונן להעביר אימון ראשון בקרית שלום. קראנקה/דני מרון

מכבי תל אביב הולכת על קין האירי למרות שאין לו ניסיון כמאמן ראשי. במועדון לא הגיבו אתמול על הידיעות בדבר מועמדותו של שחקן העבר המפורסם, אבל גורמים מקצועיים באנגליה אישרו כי העסקה סגורה כמעט עד הסוף וכי קין יהיה האיש שיאמן בקרית שלום בעונה הבאה.

שחקנים במכבי תל אביב די הופתעו מהמהלך, לא כי חשבו שקראנקה צריך להמשיך, אלא כי העריכו שאם עד סוף השבוע לא התקבלה ההחלטה בדבר שינוי בעמדת המאמן, הרי שזה כבר לא יקרה.

בכל הקשור למכירת המנויים, עד אתמול בבוקר חידשו את המנויים 8,500 אוהדים ואחרי החלפת קראנקה, אמורה להיות עלייה במספר אם כי האוהדים עדיין מצפים לראות גם אילו שחקנים יגיעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully