וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שם מפתיע בדרך למכבי תל אביב? רובי קין מועמד לאימון הקבוצה

25.6.2023 / 17:07

שחקן העבר האירי (42) של טוטנהאם, ליברפול וקבוצות פאר נוספות באירופה, עשוי להצטרף לצהובים שנפרדו מאייטור קראנקה. בתפקידו האחרון כיהן כעוזר מאמן בלידס ועדיין לא תפקד כמאמן ראשי בקריירה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.6/ספורט1

לאחר שמכבי תל אביב הודיעה היום (ראשון) כי אייטור קראנקה סיים את תפקידו במועדון, הקבוצה המשיכה בחיפושים אחר המחליף של הספרדי כשהשם החם ביותר שעלה הוא של רובי קין, שחקן העבר האירי ששיחק במועדונים כמו טוטנהאם, ליברפול ואינטר, ותפקידו האחרון בקריירת האימון היה כעוזר המאמן בלידס שירדה לצ'מפיונשיפ.

לקין (42) קריירת אימון קצרה, כשעד היום הוא תיפקד רק כמאמן ראשי בעת שהיה מאמן-שחקן בקבוצת אתלטיקו קולקטה ההודית, שם פרש ממשחק פעיל. לפני הניסיון בלידס, היה עוזר מאמן בנבחרת אירלנד, שם היה כשחקן הקפטן, עוזרו של ג'ונתן וודגייט במידלסברו ב'צמפיונשיפ באנגליה, ובשנת 2020 השלים את תעודת הפרו של אופ"א לאימון, אך עד היום לא היה מאמן ראשי של אף קבוצה.

רובי קין שחקן נבחרת אירלנד. רויטרס
אחרי קריירה מרשימה כשחקן, יחליף את קראנקה במכבי תל אביב? קין/רויטרס

קין גדל באקדמיה של וולבס מאנגליה, עלה לבוגרים בשנת 1997 ובהמשך עבר בין קובנטרי, אינטר ולידס. ב-2002 חתם בטוטנהאם, שם בילה רוב הקריירה, נמכר לליברפול ב-2008, ולאחר עונה אחת לא מוצלחת באנפילד שב לקבוצה הלונדונית. האירי הושאל לסלטיק ו-ווסטהאם, ובקיץ של 2011 חתם בלוס אנג'לס גלקסי, שם הושאל לחודשיים באסטון וילה וסיים את הקריירה באתלטיקו קולקטה ההודית, שם תיפקד כמאמן-שחקן. במדי נבחרת אירלנד רשם 146 הופעות וכבש 68 שערים - שיא כל הזמנים באירלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully