וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: אייטור קראנקה עוזב

הצהובים הטילו פצצה: המאמן הספרדי המושמץ עוזב את תפקידו באופן מיידי יחד עם שאר הצוות. זהותו של המאמן הבא תפורסם במהלך השבוע. גולדהאר: "אייטור תמיד נהג ביושרה ובמקצועיות"

מכבי תל אביב הודיעה במפתיע: אייטור קראנקה עוזב את המועדון מיידית. המאמן שהצטרף במהלך העונה שעברה לאחר עזיבתו של ולאדן איביץ', מסיים את תפקידו למרות שהחזיק בחוזה לעונה הבאה, על רקע מחאות האוהדים נגדו. לפי ההודעה הרשמית של הצהובים, זהותו של המאמן הבא תפורסם במהלך השבוע.

בשבועות האחרונים, בעיקר מאז מינויו של בן מנספורד, מכבי תל אביב בדקה אופציות של מאמנים אחרים וכעת לפי ההערכות כבר יש מאמן חדש וצוות אימון חדש, שעל מינויו הרשמי יודיעו בקרוב.

מיטש גולדהאר אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "בשם כולם במכבי תל אביב, ברצוננו להודות לאייטור ולצוות שלו על מאמציהם ותרומתם למועדון. אייטור תמיד נהג ביושרה ובמקצועיות ואנו מאחלים לאייטור בהצלחה בעתיד".

אייטור קראנקה מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
הודעה מפתיעה, רגע לפני פתיחת האימונים/מאור אלקסלסי

קראנקה בן ה-49 הגיע כאמור בינואר, וסיים את העונה במקום השלישי בלבד, ועם הדחה בחצי גמר גביע המדינה. אחוזי ההצלחה שלו בקבוצה היו הנמוכים ביותר של מאמן מכבי תל אביב בעשור האחרון. בעבר אימן קראנקה את את מידלסברו, נוטינגהאם פורסט, בירימנגהאם סיטי וגרנאדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully