וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של שמייכל? דיווח: ניס סימנה את דניאל פרץ, גם מארסיי עוקבת

בצרפת טוענים: הקבוצה מהריביירה עוקבת אחרי שוער מכבי תל אביב מאז צמד המשחקים מולם במוקדמות הקונפרנס ליג ועשויה לנסות להחתים אותו אחרי יורו הצעירות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.6/ספורט1

האם דניאל פרץ שוער מכבי תל אביב והנבחרת הצעירה יעבור לאירופה כבר הקיץ? אחרי הדיווחים בבוקר לפיהם וולפסבורג מעוניינת בשוער, כעת בצרפת מדווחים שגם מארסיי וגם ניס סימנו את השחקן ועשויות לנסות להחתימו הקיץ.

על פי הדיווח פרץ, שכיכב בפתיחת יורו הצעירות כשהדף שני פנדלים מול גרמניה, הרשים את ראשי ניס כבר בשנה שעברה כששיחק פעמיים נגד הקבוצה עם מכבי תל אביב במוקדמות הקונפרנס ליג.

דניאל פרץ שוער הנבחרת הצעירה של ישראל. אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
בדרך לליגה הצרפתית? דניאל פרץ/אתר רשמי, אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

בניס, כך על פי הדיווח, עוקבים אחרי ההתפתחות של פרץ ולמועדון יש קשרים מצוינים עם סוכניו של השוער. יש לציין שהשוער של ניס הוא קספר שמייכל, בנו של פיטר שמייכל, שלא ברור אם ימשיך במועדון בעונה הבאה.

לפי אותו דיווח גם מארסיי חושקת בשוער הישראלי, לו היא מייעדת את אפודת השוער הראשון במקום פאו לופס, שעתידו לא ברור בעוד שהשוער השני רובן בלאנקו יחזור לסלטה ויגו, לה הוא שייך. אלא שלא רק בצרפת מביעים עניין בשחקן. בגרמניה מדווחים שמלבד וולפסבורג, גם בורוסיה דורטמונד סגנית האלופה ובאייר לברקוזן עוקבות אחרי השוער.

בכל מקרה, הקבוצות לא יקבלו החלטה עד שיסתיים יורו הצעירות, כך על פי נציגיו של השחקן. לפרץ יש חוזה לעונה נוספת במכבי תל אביב, שתהיה חייבת למכור אותו כדי לא לאבד אותו בחינם בקיץ הבא אם לא יאריך חוזה. תג המחיר של פרץ נע בין 4 ל-7 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully