וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההצגה מול גרמניה: "וולפסבורג מתעניינת בדניאל פרץ"

ב"בילד" טוענים שהקבוצה שסיימה במקום ה-8 בבונדסליגה, מנהלת מעקב צמוד אחרי שוער הנבחרת הצעירה עוד לפני שכיכב מול המנשאפט. גם אייאקס בתמונה: "מכבי תל אביב תדרוש לפחות מ-5 מיליון יורו"

תקציר יורו עד גיל 21: נבחרת גרמניה הצעירה - נבחרת ישראל הצעירה 1:1/ספורט 1

בגרמניה טוענים שוולפסבורג מגבירה את ההתעניינות בדניאל פרץ בעקבות ההצגה של השוער נגד נבחרת גרמניה הצעירה ביורו. וולפסבורג עוקבת אחרי פרץ בן ה-22 זמן רב עוד מהעונה שעברה, אולם לפי הדיווח ב"בילד" היא עשויה להגביר הילוך ולהגיש למכבי תל אביב הצעה במטרה לרכוש אותו.

לפי הדיווח, גם אייאקס, שאף היא הוזכרה בעבר כמועמדת לצרף את פרץ לשורותיה, עדיין בין המתעניינות בו. כזכור, פרץ הצטיין במשחק הפתיחה של שלב הבתים ביורו נגד גרמניה, והציל שני פנדלים שנבעטו על ידי כוכבי המנשאפט. נראה שהיכולת הטובה שלו בין הקורות החלה לעשות את שלה גם בכל מה שקשור לעניין סביבו בחו"ל, ומשחקים טובים נוספים במדי הנבחרת הצעירה באליפות אירופה יגבירו את ההייפ עוד יותר.

דניאל פרץ שוער נבחרת ישראל הצעירה. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
יגיע לבונדסליגה? דניאל פרץ/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

וולפסבורג סיימה את העונה שעברה במקום השמיני בבונדסליגה. השוער הבכיר שלה הוא הבלגי קון קסטילס בן ה-30, שהיה אחד השוער המוביליםי בבונדסליגה בעונה החולפת והוזכר כמועמד להימכר בקיץ. קסטילס חתום בוולפסבורג עד קיץ 2024, כך שלקבוצה יש תמריץ למכור אותו בפגרה כדי לא להימנע מהאפשרות לאבד אותו ללא תמורה בסוף העונה.

לפי הדיווח ב"בילד", מכבי תל אביב תדרוש לפחות 5 מיליון יורו תמורת פרץ, שחתום לעונה נוספת בקבוצה עם אופציה להארכה. הערב (ראשון, 19:00, ספורט1) פרץ יעמוד למבחן נוסף ולא פחות מאתגר מול נבחרת אנגליה הצעירה, המשופעת בשחקני פרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully